نگاهی تازه به آنتونی هاپکینز در فیلم Freud’s Last Session

با تصویر تازه منتشر شده از آنتونی هاپکینز نگاهی می‌اندازیم به نخستین نگاه به آنتونی هاپکینز در فیلم Freud’s Last Session به کارگردانی متیو براون.

به تازگی وست‌ اند فیلمز با انتشار اولین تصویر از آنتونی هاپکینز در نقش فروید نگاهی تازه به آنتونی هاپکینز در نقش فروید را نشان داد. تصویر منتشر شده از آنتونی هاپکینز در فیلم جلسه آخر فروید با پخش شدن در اخبار و مجلات خارجی غوغا کرد.

نخستین نگاه به آنتونی هاپکینز در فیلم Freud’s Last Session

آخرین جلسه فروید یک فیلم رو به اکران است که بر اساس نمایشنامه‌ای به همین نام اثر مارک سنت ژرمن ساخته شده که خود بر اساس کتاب پرسش خدا نوشته آرماند نیکولی ساخته شده‌است. اخیرا وست‌ اند فیلمز اولین تصویر رسمی از آنتونی هاپکینز و متیو گود در فیلم آخرین جلسه فروید را رونمایی کرد.

در ادامه می‌توانید اولین تصویر از آنتونی هاپکینز در نقش فروید را ببینید:

نخستین نگاه به آنتونی هاپکینز در فیلم Freud’s Last Session
اولین تصویر از آنتونی هاپکینز در نقش فروید

آنتونی هاپکینز در نقش فروید

هاپکینز در این فیلم نقش زیگموند فروید، عصب‌شناس اتریشی و گود نقش سی.اس. لوییس، نویسنده بریتانیایی پیش از به شهرت رسیدن برای سرگذشت نارنیا را بازی کرده‌اند.

داستان فیلم در شب وقوع جنگ جهانی دوم و روزهای پایانی زندگی فروید روی می‌دهد. در آن شب، فروید از «سی.اس. لوییس» برای مناظره‌ای پیرامون وجود خدا دعوت می‌کند. این فیلم که رابطه فروید با دختر هم‌جنس‌گرایش آنا و رابطه عاشقانه و غیرمرسوم لوییس با مادر بهترین دوستش را روایت می‌کند، گذشته و حال و واقعیت و خیال را به هم پیوند می‌زند.

سونی سال پیش تمام حقوق این فیلم را برای آمریکا، خاورمیانه، ترکیه، هند، اروپای شرقی، آسیا و آمریکای لاتین خرید. لیو لیزا فرایز بازیگر بابل برلین، جودی بالفور بازیگر تاج، استفن کمپبل مور بازیگر استادان هوا و جرمی نورثام بازیگر تاج دیگر بازیگران این فیلم هستند.

کارگردانی آخرین جلسه فروید را متیو براون سازنده مردی که بی‌نهایت می‌دانست برمبنای نمایشنامه‌ای به همین نام انجام داده‌است. مارک سنت‌جرمن هم خلق فیلمنامه را برمبنای این نمایش‌نامه که نوشته خودش است انجام داده‌است.

فیلمبرداری فیلم را نیز بن اسمیتارد که قبلا در فیلم پدر با هاپکینز کار کرده بود انجام داده است ولی فیلمبرداری این فیلم سینمایی قرار بود در سه ماه پایانی سال ۲۰۲۲ در لندن انجام شود.

این فیلم محصول مشترک ایرلند و بریتانیاست.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *