اولین زایمان هیلاری سوانک در ۴۸ سالگی جنجالی شد ! [+جزئیات]

اولین زایمان هیلاری سوانک در ۴۸ سالگی خبری است که با انتشار در فضای مجازی حواشی و جنجال بسیاری به دنبال خود داشته و بسیار خبرساز شد.

خبر زایمان هیلاری سوانک که به تازگی منتشر شده با جنجال زیادی رو‌به‌رو شد که به دلیل زایمان دیرهنگام هیلاری سوانک حواشی زیادی به وجود آورد. هیلاری سوانک که در سن 48 سالگی خبر از اولین زایمان خود داد در مجلات و رسانه‌های خارجی با بازخوردهای بسیاری مواجه شد.

اولین زایمان هیلاری سوانک در ۴۸ سالگی

هیلاری آن سوانک، متولد ۳۰ ژوئیه ۱۹۷۴، هنرپیشه و تهیه‌کننده آمریکایی سینمای هالیوود است. او که با ایفای نقش در فیلم محبوب میلیون دلاری به شهرتی جهانی رسید، ساعاتی قبل با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر از به دنیا آمدن دوقلوهایش در روز عید پاک داد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

آسون نبود. ولی اون‌ها ارزشش رو دارن. عید پاک مبارک.

اولین زایمان هیلاری سوانک در ۴۸ سالگی
زایمان هیلاری سوانک

زایمان دیرهنگام هیلاری سوانک

هیلاری در مصاحبه‌ای با برنامه تلویزیونی صبح بخیر آمریکا عنوان کرد کرد که همیشه دوست داشت تا مادر شدن را تجربه کند:

من شاغلم و در حرفه‌ام آدم موفقی محسوب میشم اما در طول همه این سال‌ها رابطه موفق و ایداه‌آلی نداشتم که تصمیم به مادر شدن بگیرم، چهار سال پیش وقتی با همسرم آشنا شدم سرانجام فهمیدم که فیلیپ بهترین گزینه‌اس تا باهاش یک خانواده تشکیل بدم. مادر شدن موضوعی بود که همیشه بهش فکر می‌کردم حتی وقتی یه دختربچه بودم.

هیلاری در طول حاملگی به دلیل  مجازی مجبور به فعالیت کمتری در اینستاگرام شد چرا که در اکتبر ۲۰۲۲ زمانی که او برای اولین بار خبر حاملگی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت با انتقادهای تندی از سوی کاربران اینترنت مواجه شد.

مهمترین نقش‌های اصلی سوانک در چهار فیلم پسرها گریه نمی‌کنند، بی‌خوابی، محبوب میلیون دلاری و آملیا بوده‌است. او پس از گرفتن جایزه اسکار در سال ۱۹۹۹ می‌توانست مسیر ستاره شدن را بپیماید، اما با گزیده‌کاری و کم‌کاری راهی متفاوت را در پیش گرفت. بیشتر شخصیت‌هایی که او نقش آن‌ها را در فیلم‌ها ایفا کرده‌است، دارای شخصیت‌هایی قوی می‌باشند. شخصیت مگی فیتزجرالد در محبوب میلیون دلاری یا برندون تینا در پسرها گریه نمی‌کنند یا کاراگاه الیبور در فیلم بی‌خوابی و نقش آملیا ارهارت خلبان زن معروف آمریکایی در فیلم آملیا همه شخصیت های قدرتمند و سرسخت دارند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *