همنواز

فیلم و سریال جدیدی از روبوکاپ ساخته خواهد شد !

به تازگی، خبری از ساخت فیلم و سریال جدیدی از روبوکاپ از شبکه‌ی آمازون منتشر شد که حواشی و بازخوردهای متنوعی را دریافت کرد.

پس از اینکه شایعات جدیدی نسبت به ساخت روبوکاپ جدید توسط برخی از خبرگزاری خارجی بیان شد، ورایتی بامداد امروز، ساخت Robocop توسط آمازون را تأیید کرد.

ساخته شدن سری جدید روبوکاپ می‌تواند یکی از بهترین اخبار برای طرفداران این سه‌گانه کلاسیک باشد و با توجه به اینکه شبکه آمازون، سریال ارباب حلقه‌ها را با موفقیت ساخت، می‌توان گفت که از پس این فرانچایز نیز، برخواهد آمد.

ساخت فیلم و سریال جدیدی از روبوکاپ

ساخت فیلم و سریال جدیدی از روبوکاپ
ساخت روبوکاپ جدید

MGM زمانی قدرتمندترین استودیوی هالیوود بود. این کمپانی، زمانی قبل‌تر، سازندگان جادوگر شهر اوز و بر باد رفته حتی زمانی روبوکاپ خود را در اختیار داشت. اما اگرچه نام MGM ممکن است همان وزن قبلی را نداشته باشد، اما این شرکت هنوز وجود دارد و آمازون اخیرا آنها را خریداری کرده است.

اکنون، با توجه به گزارش Deadline و ورایتی، آمازون به دنبال گسترش IP‌های MGM به سریال‌ها و فیلم‌هایی برای Prime Video است که در میان آنها، می‌توان به فرنچایز محبوب علمی تخیلی دوست داشتنی مانند RoboCop را نام برد.

Robocop، یک فرانچایز طولانی کلاسیک است که آمازون، به دنبال ساخت دنباله‌ای وفادارانه از نسخه اصلی این فرانچایز است و در آخرین اخبار منتشر شده، این شبکه هم سریال و هم فیلم این اثر را خواهد ساخت.

در ادامه می‌توانید تصویری از روبوکاپ را ببینید:

ساخت فیلم و سریال جدیدی از روبوکاپ
ساخت Robocop توسط آمازون

ساخته شدن سری جدید روبوکاپ

پلیس آهنی، یک فیلم علمی تخیلی محصول سال ۱۹۸۷ است. کارگردانی این اثر را پل ورهوفن فیلم‌ساز هلندی‌الاصل برعهده داشت. این فیلم یکی از بهترین آثار علمی-تخیلی دهه ۱۹۸۰ است و حتی در زمان انتشار، در ایران نیز معروف شد. مؤسسه رسانه‌های تصویری این فیلم را با دوبلورهای مشهور آن زمان دوبله و منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *