تغییر چهره عجیب ترلان پروانه بازیگر جوان و دوست داشتنی [+عکس]

چهره جدید ترلان پروانه به تازگی سر و صدا به پا کرد. تغییر چهره عجیب ترلان پروانه این روزها در فضای مجازی وایرال شده است. برای تماشای تصاویر همراه ما باشید.

استوری ترلان پروانه نشان می‌دهد چهره او تغییر کرده است. رونمایی از چهره جنجالی ترلان پروانه این روزها در میان طرفداران او بازتاب داشت. تصویر شوکه کنننده از تغییر قیافه ترلان پروانه همه را متعجب کرد.

برا تماشای تصویر تغییر چهره عجیب ترلان پروانه همراه ما باشید.

تغییر چهره عجیب ترلان پروانه بازیگر جوان و دوست داشتنی

تغییر چهره نامتعارف ترلان پروانه جنجالی شد

این روزها ترلان پروانه استوری از خودش منتشر کرد که نشان می‌دهند که صورتش را زاویه سازی کرده. این استوری هواداران ترلان را شوکه کرد. ترلان پروانه چهره جذاب و دوست داشتنی دارد. او به طور طبیعی بسیار جذاب است.

استوری که به تازگی گذاشته که با تزریق و زاویه سازی چهره او بسیار جذاب‌تر شده است.

او در استوری که از خودش منتشر کرد نوشت سلام و دروود.

چهره جنجالی ترلان پروانه

استوری جدید ترلان پروانه را در زیر می‌بینید:

تغییر چهره عجیب ترلان

ترلان پروانه متولد 18 تیر 1377 در شیراز است، او یکی از بازیگران جوان و خوش سیما سینما و تلویزیون است که از دوران کودکی وارد حرفه بازیگری شده است. ترلان پروانه در رشته گرافیک فارغ‌التحصیل شده و لیسانس گرافیک دارد.

وی فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادر ترلان پریسا فروغی، خانه دار است که علاقه زیادی به بازیگری دارد و پدر ترلان نیز مهندس است.

وی در میان بازیگران تنها بازیگر  کودکی بود که در مجموعه‌های تلویزیونی و سینمایی حضور پیدا کرده است. او به تازگی نیز در موزیک ویدیو برخی خوانندگان مطرح مانند فرزاد فرزین حضور پیدا کرده است.

ترلان پروانه تا به حال ازدواج نکرده و مجرد است. تا کنون چندین بار خبر  شایعه ازدواج ترلان پروانه با ارسلان قاسمی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است که اصلا واقعیت ندارد به طوری که خانواده او از منتشر کنندگان این اخبار نیز شکایت هم کرده اند.

شایعه ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی از جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم ترلان پروانه شروع شد. ماجرا از کامنت‌های ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام همدیگر آغاز شد که این موضوع به حواشی پیرامون این دو نفر قدرت داد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر بیش‌تر شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *