ببینید: تصویری جالب از اسکیت بازی محمد دلاوری

به تازگی تصویری جالب از اسکیت بازی محمد دلاوری منتشر شده که حواشی و بازخوردهای متنوعی را در فضای مجازی با خودش به همراه داشته است.

به تازگی، عکس اسکیت بازی کردن محمد دلاوری در فضای مجازی منتشر شده که برخی از خبرگزاری‌ها، این عکس را در خبری تحت عنوان محمد دلاوری اسکیت بازی دخترش منتشر کردند.

عکس دختر محمد دلاوری در حال اسکیت بازی بازخوردهای متنوع و تقریباً مثبتی را با خودش در فضای مجازی و فضای رسانه به همراه داشت.

تصویری جالب از اسکیت بازی محمد دلاوری

تصویری جالب از اسکیت بازی محمد دلاوری
محمد دلاوری اسکیت بازی دخترش

محمد دلاوری جزو مجریان و گزارشگران شاخص یک دهه اخیر تلویزیون است که تلاش کرده در هر برنامه یا بخش خبری که حضور دارد، نقشی موثری ایفا کند. صرفاجهت اطلاع، پایش، تهران ۲۰، از‌ جمله آثاری هستند که او به عنوان مجری در آن‌ها فعالیت داشته است.

با اینحال، او از اواسط تابستان پیش از آنتن دور مانده و برنامه جدیدش یعنی بی‌واسطه هم به‌رغم اعلام قبلی، نوروز امسال پخش نشد. حالا او تصویری را در فضای مجازی به همراه دخترش به انتشار گذاشته که بازخوردهای متنوعی را از سمت کاربران به همراه داشته است.

در ادامه می‌توانید عکس اسکیت بازی کردن محمد دلاوری را ببینید:

عکس دختر محمد دلاوری در حال اسکیت بازی

تصویری جالب از اسکیت بازی محمد دلاوری
عکس دختر محمد دلاوری در حال اسکیت بازی

محمد دلاوری، متولد ۱۳۵۲ در تهران، نویسنده، خبرنگار و مجری ایرانی است که با ساخت برنامه صرفاً جهت اطلاع به شهرت رسید. او تا کنون چندین مرتبه به عنوان یکی از نامزدان بهترین چهره تلویزیونی جشن حافظ انتخاب شده است.

مصاحبه دلاوری با پرویز فتاح در اسفند ۱۳۹۸ و در برنامه «تهران ۲۰» باعث بروز حواشی و اظهارنظرهای مردم و اهالی رسانه شد. به نحوی که معاون خبر ایرنا این مصاحبه را جزئی از تاریخ رسانه خواند و حسین دهباشی، عباس عبدی و سایر اهالی رسانه نیز به رفتار فتاح واکنش جدی نشان دادند. این جدال لفظی به این شکل به وجود آمد که دلاوری بخشی از سوالات مردم درباره طولانی شدن ساخت آزادراه تهران – شمال و قراردادن عوارض سنگین بر آن را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *