همنواز

ویدیو : توهین مجری تلویزیون به فیروز نادری

اخیرا ویدیویی از توهین مجری تلویزیون به فیروز نادری در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که حواشی بسیاری را توسط کاربران ایجاد کرده است.

به تازگی ویدیویی از سخنان عجیب مجری تلویزیون به فیروز نادری در فضای مجازی پخش شد. گویا ویدیو اظهارات تند مجری صدا و سیما به فیروز نادری حاشیه های بسیاری را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

ویدیو مصاحبه فیروز نادری

بیوگرافی فیروز نادری

توهین مجری تلویزیون به فیروز نادری

حرف های رکیک مجری تلویزیون به فیروز نادری

حرف‌های یکی از مجریان صداوسیما درمورد مرگ فیروز نادری خبرساز شد. فیلم منتشر شده از تمسخر فیروز نادری در صدا و سیما بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو از برنامه پاورقی که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، مجری برنامه با اشاره به کافر بودن فیروز نادری محقق ایرانی ناسا نسبت به استوری های تسلیت عده ای برای او اعتراض می کند.

روز گذشته خبر درگذشت فردی منتشر شد که روزی آرزوی بسیاری از کودکان و نوجوانان ایرانی را که کار در «ناسا» بود، زندگی کرده بود؛ «فیروز نادری» از مهندسان بازنشسته اداره کل ملی هوانوردی و فضای ایالات متحده یا همان ناسا روز گذشته در پی آسیب‌های وارده به دلیل حادثه‌ای که در اوایل ماه جاری برای او رخ داده بود و طی آن در دچار آسیب نخاعی و فلج شدن از ناحیه گردن‌ به پایین شد، در سن ۷۷ سالگی در آمریکا درگذشت.

توهین مجری تلویزیون به فیروز نادری
حرف های رکیک مجری تلویزیون به فیروز نادری

سخنان عجیب مجری تلویزیون به فیروز نادری

در ادامه می‌توانید ویدیویی از اظهارات تند مجری صدا و سیما به فیروز نادری را ببینید:

فیروز نادری متولد فروردین 1325 در شیراز است؛ او 12 سال نخست زندگی‌اش را در شیراز گذراند و پس از اتمام تحصیلات دوره ابتدایی به تهران رفت و در دبیرستان اندیشه درس خواند. او پس از اخذ مدرک دیپلم، جهت ادامه تحصیل در 18 سالگی به آمریکا سفر کرد؛ سفری که مسیر زندگی او را تغییر داد؛ نادری درباره این سفر گفته است :

“خیلی از همکارانم وقتی بچه بودند، فرود فضاپیمای آپولو را دیده بودند و تحت تأثیرش از همان موقع آینده شغلی خود را مشخص کرده بودند. این داستان خوبی است اما داستان زندگی من نیست؛ من وقتی به این‌جا آمدم می‌”خواستم معمار شوم. خیلی زود دریافتم که استعدادش را ندارم. کمی که گذشت خیلی شیفته ورزش شدم و دلم می‌خواست ورزشکار حرفه‌ای بشوم. اما دنیا قماری است که باید با همه ورق‌هایتان بازی‌اش کنید؛ پس رفتم و مهندسی خواندم.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


One thought on “ویدیو : توهین مجری تلویزیون به فیروز نادری

  1. این مجری خودشون دست چپ و راستشو از هم تشخیص نمیده
    صدا و سیما هر روز بیبار تر از دیروز و کم توفیق تر از دیروز میشه با این مجری های بیسواد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *