طعنه سنگین و عجیب عبدالناصر همتی به ابراهیم رئیسی! +عکس

عبدالناصر همتی ابراهیم رئیسی ؛  عبدالناصر همتی رئیس اسبق بانک مرکزی درباره سخنان دیشب ابراهیم رئیسی ر گفت‌وگوی تلویزیونی واکنشی نشان داد!

عبدالناصر همتی در توئیتی در این باره نوشت: ‏انتظار بود آقای ‎رئیسی امشب بعد از ۲ سال بطور شفاف راجع به سرانجام وعده های مشخص خود در انتخابات به مردم توضیح دهند. در ادامه مطلب با خبر واکنش عبدالناصر همتی به سخنان ابراهیم رئیسی همراه ما بمانید.

عبدالناصر همتی ابراهیم رئیسی

  • ابراهیم رئیسی عبدالناصر همتی

عبدالناصر همتی در توییتی عنوان کرد:

رئیسی از کاهش تورم در انتهای سال ۱۴۰۰ به ۴۰ درصد گفت، ولی درمورد تورم ۶۰ درصدی اردیبهشت امسال چیزی بر زبان نیاورد. انتظار بود آقای ‎رئیسی بعد از ۲ سال بطور شفاف راجع به سرانجام وعده‌های مشخص خود در انتخابات به مردم توضیح دهند. از کاهش ‎تورم در آخر سال ۱۴۰۰ به۴۰٪ گفتند، ولی از تورم۶۰ درصدی اردیبهشت امسال چیزی نگفتند. صداوسیما هم کمک کرد درمورد وعده‌ها در برنامه دیگری صحبت شود!

در ادامه می‌توانید توییت عبدالناصر همتی درباره ابراهیم رئیسی را مشاهده کنید:

عبدالناصر همتی ابراهیم رئیسی

 

عبدالناصر همتی متولد 20 فروردین 1336 در همدان ، سیاستمدار اقتصاددان است. فارغ التحصیل لیسانس ، فوق لیسانس و دکترای علوم اقتصاد از دانشگاه تهران می باشد که از صدا و سیما به بیمه مرکزی و ریاست کل بانک مرکزی رسید. عبدالناصر همتی فرزند احمد با شماره شناسنامه 7141 در شهرستان کبودرآهنگ استان همدان به دنیا آمد. او در سال 1354 وقتی 18 ساله بود پس از قبولی در کنکور برای تحصیل راهی دانشگاه تهران شد و در سال 1357 چند ماه مانده به انقلاب لیسانس گرفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *