قیمت طلا سکه و دلار 31 خرداد 1402 ؛ طلای 18 عیار چند قیمت خورد؟!

قیمت طلا سکه و دلار 31 خرداد 1402 ؛ روز گذشته قیمت طلا و سکه با رشدی همراه بود. قیمت طلا در بازار آزاد امروز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ اعلام شد.

هر چند سکه امامی از روند بازار تبعیت نکرد اما معامله‌گران رشد دیروز را افزایش قیمت نمی‌دانند. به اعتقاد آنها بازار فلز زرد فعلا دست ‌نگه داشته تا دلار با اخبار سیاسی تعیین تکلیف شود. در ادامه مطلب با خبر قیمت سکه امروز 31 خرداد 1402 همراه ما بمانید.

قیمت طلا سکه و دلار 31 خرداد 1402

  • قیمت طلا امروز 31 خرداد 1402

به گزارش منابع خبری:

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز چهارشنبه به ۲ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. هر گرم طلای ۲۴ عیار هم ۳ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۳۸ دلار به فروش می‌رسید.

هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۳۵ (یک هزار و نهصد و سی و پنج) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۶ درصدی داشته است.  همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۱.۲۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۹,۹۷۳,۰۰۰ (نه میلیون و نهصد و هفتاد و سه هزار) تومان معامله شد. قیمت دلار روز گذشته در کانال ۴۸ هزار تومانی ماند و نوسان محدود افزایشی داشت. این اسکناس در روزهای گذشته گام‌های کاهشی بلند‌تری نسبت به رشد قیمت داشته است.

قیمت طلا سکه و دلار 31 خرداد 1402

قیمت دلار امروز 31 خرداد 1402

مروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 41,293 (چهل و یک هزار و دویست و نود و سه تومان) اعلام شد.  همچنین قیمت خرید یورو 44,568 (چهل و چهار هزار و پانصد و شصت و هشت تومان) و قیمت فروش یورو 45,018 (چهل و پنج هزار و هجده تومان) است. دیروز اسکناس یورو در بازار آزاد با افزایش ۲۵۰ تومانی به قیمت ۵۳ هزار و ۴۱۲ تومان معامله شد. قیمت اسکناس یورو دیروز کاهش ۱۲۰ تومانی داشت با قیمت ۴۵ هزار و ۱۱۳ تومان رسید. یوروی حواله نیز با قیمت ۴۱ هزار و ۱۲ تومان عرضه شد و ۱۰۰ تومان ارزان شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *