همنواز

قیمت روز محصولات ایران خودرو 1 تیر ؛ افزایش ۵ تا ۴۰ میلیون تومانی قیمت خودرو!

در این مطلب می‌توانید قیمت محصولات ایران خودرو امروز 1 تیر 1402 را مشاهده کنید. در ادامه آخرین قیمت محصولات ایران خودرو مشاهده می‌کنیم.

طی یک هفته گذشته قیمت خودروهای داخلی میانگین بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان و خودروهای مونتاژی بین ۵ تا ۴۰ میلیون تومان با افزایش مواجه شده اند. در ادامه مطلب با خبر قیمت خودرو های ایران خودرو 1 تیر 1402 همراه ما بمانید.

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 1 تیر 1402

  • قیمت خودرو امروز 1 تیر 1402

به گزارش منابع خبری:

قیمت خودرو امروز ۱ تیر ماه ۱۴۰۲، باتوجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، با تغییراتی نسبت به روز گذشته همراه بود.

پژو 206 تیپ 2 و پژو ۲۰۷i اتوماتیک،که هر دو جز پرفروش‌ترین محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد هستند به ترتیب با قیمت‌های ۵۰۵ و ۷۵۵ میلیون تومان در بازار آزاد معامله شدند. در سوی دیگر بازار که پراید ۱۱۱ SE و پراید ۱۳۱، محصولات پرفروش‌ترین محصولات بازار هستند به ترتیب با ۳۶۰ و ۳۴۵ میلیون تومان در بازار آزاد قیمت‍گذاری شدند.  به این ترتیب طی یک هفته گذشته، خودروهای داخلی میانگین بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان و خودروهای مونتاژی بین ۵ تا ۴۰ میلیون تومان با افزایش قیمت مواجه شده اند. البته قیمت اغلب خودروها با ثبات همراه بوده است.

لیست قیمت خودرو امروز 1 تیر 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 1 تیر 1402

به دلیل شرایط گفته شده در ایران باید گفت که این بازار در وضعیت ناامید کننده‌ای به سر می‌برد، این وضعیت ناشی از کمبود قطعات تولیدی است که به دلیل وجود تحریم‌ها، این فناوری‌ها وارد ایران نمی‌شود. در ادامه به بررسی قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا می‌پردازیم با تکراتو همراه باشید. جکJ۴، ارزان‌ترین مونتاژی کشور که متعلق به خودروسازان بم است پس از طی کردن نوسنات گوناگون در بازه‌های ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومانی از روز چهار‌شنبه در قیمت۸۰۰ میلیون تومان ثبات یافت.

لاماری ایما، دیگر مونتاژی بازار که بسیار محبوب است و علاوه بر بازار آزاد، بازار حواله‎ی بسیار خوبی دارد نیز د ر قیمت ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان بدون هیچ تغییری نسبت به روز‌های گذشته آرام گرفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *