فوری: حکیم زیاش به النصر عربستان پیوست!

حکیم زیاش النصر عربستان ؛ حکیم زیاش ستاره مراکشی چلسی به زودی هم‌تیمی رونالدو می‌شود. النصر قصد دارد با آوردن بازیکنان بزرگ فصلی متفاوت شروع کند.

| حکیم زیاش در سال 2020 با امضای قراردادی پنج ساله و در ازای 40 میلیون یورو از آژاکس به چلسی پیوست. اما او نتوانست در لندن انتظارات را از خود برآورده کند و اکنون نیز پس از ماجرای عجیب منتفی شدن انتقالش به پاری سن ژرمن در ژانویه گذشته به‌خاطر سهل انگاری مدیران چلسی، در آستانه ترک این باشگاه به مقصد عربستان است. در ادامه مطلب با خبر النصر عربستان حکیم زیاش همراه ما بمانید.

حکیم زیاش النصر عربستان

  • پیوستن حکیم زیاش به النصر

به گزارش منابع خبری:

النصر در فصلی که گذشت نتوانست با وجود جذب کریستیانو رونالدو عنوان قهرمانی را در لیگ عربستان به دست آورد.

النصر عربستان با حکیم زیاش برای پیوستن به این باشگاه به‌طور شفاهی و کامل به توافق شخصی رسیده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این بازیکن ۳۰ ساله مراکشی، قراردادی تا سال ۲۰۲۶ امضا خواهد کرد. همچنین النصر با چلسی نیز به توافق رسیده و در حال حاضر منتظر آماده شدن اسناد، بررسی‌شان و سپس امضای قرارداد هستند. اسکای ایتالیا قبل‌تر گزارش داده بود که زیاش در النصر، حقوق ۲۰ میلیون یورویی دریافت خواهد کرد.

حکیم زیاش النصر عربستان

حکیم زیاش در النصر

این باشگاه عربستانی پیش از این هم با ویلیام کاروالیو، مدافع پرتغالی رئال بیتس به توافق دست پیدا کرد و به نظر می‌رسد که آن‌ها فصل بعد با ترکیبی سرشناس و پرستاره به میدان می‌روند. قرار است که لیگ عربستان با جذب ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان در تابستان خاص‌ترین فصل تاریخ خود را تجربه کند. فعلا که بعد از کریستیانو رونالدو حضور ستاره‌های بزرگی مثل کریم بنزما و انگولو کانته در این لیگ قطعی شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *