همنواز

فوری: جلیل نصیریان پدر گردشگری ایران درگذشت! +بیوگرافی و علت مرگ

درگذشت جلیل نصیریان پدر گردشگری ایران. جلال نصیریان پدر گردشگری و هتلداری ایران در سن ۸۰ سالگی بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

جلال نصیریان پدر صنعت گردشگری و هتلداری ایران پس از سال‌ها خدمت و آموزش در صنعت گردشگری و تربیت دانشجویان و مدیران بسیار، در سن ۸۰ سالگی چشم از جهان فرو بست. در ادامه مطلب با خبر درگذشت پدر گردشگری ایران همراه ما بمانید.

درگذشت جلیل نصیریان

  • جلیل نصیریان درگذشت

به گزارش منابع خبری:

علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درگذشت جلال نصیریان استاد پیشکسوت و نام‌آور حوزه آموزش گردشگری را به خانواده بزرگ صنعت گردشگری کشور تسلیت گفت.

گفتنی است شادروان جلال نصیریان متولد ۱۳۲۲ در شهر اهر در استان آذربایجان شرقی و جزو اولین افرادی بود که به صورت حرفه‌ای آموزش گردشگری در ایران را آغاز کرد. نصیریان که به زبان‌های انگلیسی، عربی و فرانسوی تسلط داشت مدرک کارشناسی خود را در رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد خود را نیز در رشته مدیریت هتلداری و جهانگردی از انگلستان دریافت کرده بود.

درگذشت جلیل نصیریان

بیوگرافی جلیل نصیریان پدر گردشگری ایران

مرحوم نصیریان در سال ۱۳۸۰ و پس از بازنشستگی از مناصب دولتی مؤسسه آموزشی آوای جلب سیاحان را به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین مؤسسات آموزش گردشگری در کشور راه‌اندازی کرد و با استفاده از تجربیات مدرسین حرفه‌ای و متخصصین گردشگری، در زمینه خدمات آموزش گردشگری و هتلداری فعالیت نمود. بسیاری از مدیران سابق و فعلی هتل‌های کشور و مراکز اقامتی، آژانس‌های مسافرتی و تور لیدرهای حرفه‌ای از شاگردان مؤسسه یا کلاس‌های درس استاد بودند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *