همنواز

اینترنت ماهواره‌ای به عراق رسید ؛ ما همچنان گرفتار فیلترینگ!

اینترنت ماهواره ای در عراق ؛ وزارت ارتباطات عراق اعلام کرد که قصد دارد به زودی از اینترنت ماهواره ای به جای فیبر نوری در کشور خودش استفاده کند.

وزارت ارتباطات عراق اعلام کرد دولت این کشور منتظر پروژه زمان بر فیبر نوری نمی‌ماند و به منظور ارائه بهترین اینترنت ممکن به شهروندان خود، سراغ اینترنت ماهواره‌ای می‌رود. در ادامه مطلب با خبر عراق اینترنت ماهواره ای همراه ما بمانید.

اینترنت ماهواره ای در عراق

  • اینترنت ماهواره ای عراق

به گزارش منابع خبری:

در همین راستا دولت عراق برای اجرای این طرح با شرکت‌های معتبر در این حوزه نیز مذاکراتی را آغاز کرده است.

وزارت ارتباطات عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد طرح توسعه فیبر نوری پیچیده، پرهزینه و زمان‌بر بوده و به‌همین دلیل دولت این کشور قصد دارد اینترنت ماهواره‌ای را در عراق راه‌اندازی کند. از سایر دلایل اجرای این طرح در عراق می‌توان به کاهش هزینه‌ها، افزایش رقابت و ایجاد تنوع در روش‌های دسترسی به اینترنت اشاره کرد. وزارت ارتباطات عراق افزود که این اقدام مطابق با کشور‌های پیشرفته که از فناوری ماهواره برای ارائه اینترنت به مشترکان استفاده می‌کنند، انجام می‌شود.

اینترنت ماهواره ای در عراق

اینترنت ماهواره ای شهروندان عراقی

پروژه فیبر نوری که یکی‌از پروژه‌های ارائه اینترنت پرسرعت در جهان است آنقدر زمان‌بر بوده که وزارت ارتباطات عراق به شهروندان این کشور اعلام کرد تا وصل شدن اینترنت فیبر نوری، از اینترنت ماهواره‌ای بهره‌مند خواهند شد. چرا ما نباید از اینترنت پرسرعت ماهواره‌ای بهره‌مند باشیم؟ نظر شما درباره‌ عرضه اینترنت ماهواره‌ای به شهروندان عراقی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با فیگار در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *