درخواست عجیب پام کلمنتیف از تام کروز در فیلمبرداری Mission: Impossible 7 [+جزئیات]

تام کروز یکی از بازیگران بسیار پرطرفدار هالیوود است که اخیراً خبر درخواست عجیب پام کلمنتیف از تام کروز در فیلمبرداری Mission: Impossible 7 منتشر شد.

فیلم Mission: Impossible 7 یا به فارسی “مأموریت‌های غیر ممکن”، در آستانه اکران قرار دارد و خبری تحت عنوان درخواست جالب پام کلمنتیف در فیلمبرداری از تام کروز منتشر شد که ظاهراً او از تام کروز خواسته تا به شکم خودش مشت بزند. باری دیگر تام کروز در فیلم مأموریت های غیر ممکن 7 ظاهر می‌شود تا یک ماجرای هیجان انگیز دیگر را به تصویر بکشد.

درخواست عجیب پام کلمنتیف از تام کروز

فیلم Mission: Impossible 7

کلمنتیف در مصاحبه با اینترتینمنت ویکلی گفت:

دائماً به او می‌گفتم به این قسمت از شکم من ضربه بزن. عضلات شکمم را منقبض کرده بودم. گفتم: «می‌تونی ضربه بزنی.» گفت: «نه، نه، نه.» گفتم: «اما به من کمک می‌کند تا بهتر بازی کنم!» اما او قبول نمی‌کرد.

درخواست عجیب پام کلمنتیف از تام کروز
درخواست عجیب پام کلمنتیف از تام کروز

کلمنتیف که بیشتر با بازی در نقش مانتیس در دنیای سینمایی مارول که در فیلم‌های نگهبانان کهکشان نشان داده شد، شناخته می‌شود، در فیلم مأموریت غیرممکن ۷ نقش شخصیتی به نام پاریس را بازی می‌کند که به گفته خودش:

این شخصیت همه‌چیز را در مسیرش نابود خواهد کرد. او یک یاغی است، یک قاتل بسیار مهار است و همچنین خیلی تنها.

درخواست جالب پام کلمنتیف در فیلمبرداری از تام کروز

درخواست عجیب پام کلمنتیف از تام کروز
تام کروز در فیلم مأموریت های غیر ممکن 7

کروز از سال ۱۹۹۶ نقش ایتان هانت را در چندگانه اکشن پارامونت بازی می‌کند. هانت و گروه آی‌ام‌اف در قسمت هفتم خطرناک‌ترین مأموریت خود را آغاز می‌کنند تا سلاح وحشتناکی که بشریت را تهدید می‌کند ردیابی کنند. با به خطر افتادن آینده و سرنوشت جهان و از راه رسیدن اشراری از گذشته ایتان، رقابتی مرگبار در سراسر دنیا شکل می‌گیرد.

هیلی آت‌ول در نقش گریس، سایمون پگ در نقش بنجی، «وینگ ریمز» در نقش لوتر، ربکا فرگوسن در نقش ایلسا، ونسا کربی در نقش الانا، هنری چرنی در نقش یوجین، شی ویگام در نقش جسپر، گرگ تارزان دیویس در نقش دگاس، دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *