صحبت های جالب مازیار لرستانی با یک آپارت‌چی قدیمی [+ویدیو]

به تازگی ویدیویی از صحبت های مازیار لرستانی با یک آپارت چی قدیمی در رسانه های مجازی پخش شده که بسیار جالب و دیدنی می باشد.

اخیرا ویدیویی از سخنان مازیار لرستانی با یک آپارت چی قدیمی در شبکه های مجازی منتشر شد. گویا خوش و بش های مازیار لرستانی با یک آپارت چی قدیمی توجه بسیاری از کابران فضای مجازی را جلب خود کرد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای حمله به کنسرت گوینده جناب خان (گروه لیان) چه بود؟ [+ویدیو]

صحبت های مازیار لرستانی با یک آپارت چی قدیمی

حرف های مازیار لرستانی با آپارت چی قدیمی

مازیار لرستانی بازیگر معروف و کمدین ایرانی ویدئو جدیدی را با یک مرد آپارت چی قدیمی در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که سر صدای بسیاری را در رسانه های مجاتزی ایجاد کرد. تغییرات ظاهری مازیار لرستانی و ژست مردانه آن به چشم بسیاری از کاربران در آمده است.

بعد از اعلام رسمی تغییر جنسیت شهره لرستانی توسط خودش، خبری در رسانه‌ها مبنی بر بایگانی شدن آثار او منتشر شد. البته در همان ایام سریال «مختارنامه» با بازی این بازیگر روی آنتن شبکه آی‌فیلم رفت، اما از آنجاییکه حضور لرستانی در این سریال مختص به یک سکانس بود، بحث بایگانی شدن آثار او همچنان مورد بحث بود.

عدم پاسخگویی مسولان تلویزیون هم موجب شد تا این شایعه بیش از پیش به واقعیت نزدیک شود. اما شبکه آی فیلم از هفته گذشته با شروع پخش سریال «سه در چهار» به این شایعه پایان داد تا مشخص شود تلویزیون مشکلی با پخش آثار مازیار لرستانی در دوره‌ای که به عنوان «شهره لرستانی» مشغول به کار بود ندارد.

صحبت های مازیار لرستانی با یک آپارت چی قدیمی
حرف های مازیار لرستانی با آپارت چی قدیمی

خوش و بش های مازیار لرستانی با یک آپارت چی قدیمی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از سخنان مازیار لرستانی با یک آپارت چی قدیمی را ببینید:


مازیار لرستانی زاده ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران می باشد. او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای است. مازیار لرستانی بازیگری خود را با چندین تئاتر شروع کرد و نخستین تجربه سینمایی او با فیلم نیاز در سال ۱۳۷۰ شروع شد. مازیار لرستانی تجربه نویسندگی برای چندین فیلم کوتاه را هم دارد. وی، سال پیش از تطبیق جنسیت خود خبر داد و‌ گفت نام مازیار را برگزیده‌است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *