همنواز

رکورد شکنی Mission: Impossible 7 در افتتاحیه!

به تازگی رکورد شکنی Mission: Impossible 7 در افتتاحیه توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه به جزئیات رکورد افتتاحیه Mission: Impossible 7 می‌پردازیم.

فیلم «مأموریت غیرممکن: موقعیت‌یابی تخمینی قسمت اول» (Mission: Impossible — Dead Reckoning, Part One) استودیوی پارامونت با بازی «تام کروز» به دنبال ثبت افتتاحیه داخلی ۹۰ میلیون دلاری در پنج روز اول و شکستن رکورد چندگانه است. در ادامه همراه ما بمانید تا به فروش فیلم Mission: Impossible 7 بپردازیم.

رکورد شکنی Mission: Impossible 7 در افتتاحیه

کروز این هفته به رم و لندن سفر کرد و در مراسم افتتاحیه این فیلم حضور پیدا کرد. «مأموریت غیرممکن ۷» از چهارشنبه، ۱۲ ژوئیه در آمریکای شمالی اکران می‌شود و بر اساس آخرین برآوردها به فروش سه روزه ۶۵ میلیون دلاری و پنج روزه ۹۰ میلیون دلاری می‌رسد.

انتظار می‌رود این دنباله پس از «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) که سال گذشته ۱.۵ میلیارد دلار فروخت، موفقیت تجاری دیگری به کارنامه کروز اضافه کند. سینماروها هفتمین قسمت «مأموریت غیرممکن» را یک دنباله معنوی برای «ماوریک» می‌دانند هرچند که از دو چندگانه متفاوتند.

رکورد شکنی Mission: Impossible 7 در افتتاحیه
رکورد افتتاحیه Mission: Impossible 7

فروش فیلم Mission: Impossible 7

فیلم «مأموریت غیرممکن: فال‌اوت» (Mission: Impossible — Fallout) که در سال ۲۰۱۸ اکران شد با افتتاحیه داخلی ۶۱.۲ میلیون دلاری در سه روز رکورددار چندگانه است و پس از آن فیلم‌های «مأموریت غیرممکن ۲» (Mission: Impossible II) با ۵۷.۸ میلیون دلار در سال ۲۰۰۲، «مأموریت غیرممکن: کشور سرکش» (Mission: Impossible — Rogue Nation) با ۵۵.۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۵، «مأموریت غیرممکن ۳» (Mission: Impossible III) با ۴۷.۷ میلیون دلار در سال ۲۰۰۶، «مأموریت غیرممکن» (Mission: Impossible) با ۴۵.۴ میلیون دلار در سال ۱۹۹۶، و «مأموریت غیرممکن: پروتکل روح» (Mission Impossible: Ghost Protocol) با ۱۲.۸ میلیون دلار در سال ۲۰۱۱ قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *