عصبانیت تام کروز از فیلم اوپنهایمر و باربی ؛ دلیل عصبانیت او چیست؟

به تازگی عصبانیت تام کروز از فیلم اوپنهایمر و باربی جنجال به پا کرد. در ادامه به دلیل عصبانیت تام کروز از فیلم باربی و اوپنهایمر می‌پردازیم.

یک گزارش جدید حاکی از آن است که تام کروز ستاره فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One از اینکه اوپنهایمر و باربی در حال دور کردن تاریخ اکران هستند عصبانی است. Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One، آغاز پایان فیلم Ethan Hunt خواهد بود که در 12 جولای 2023 آغاز می‌شود. با این حال، تنها یک هفته بعد در 21 جولای، فیلم‌های مورد انتظار اوپنهایمر و باربی اکران خواهند شد. در ادامه به جزئیات عصبانیت تام کروز از تغییر تاریخ اکران اوپنهایمر و باربی می‌پردازیم.

عصبانیت تام کروز از فیلم اوپنهایمر و باربی

عصبانیت تام کروز از فیلم اوپنهایمر و باربی
عصبانیت تام کروز از تغییر تاریخ اکران اوپنهایمر و باربی

اکنون، گزارشی از Puck ادعا می‌کند که کروز از این عصبانی است که نسخه Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت اول صفحه‌های کلیدی IMAX را به سرعت از دست می‌دهد. در حالی که فیلم پرفروش کروز در هفته اول اکرانش در IMAX پخش خواهد شد، اوپنهایمر در سه هفته اول انتشار خود به عنوان بخشی از یک معامله انحصاری در تمام صفحه‌های IMAX در ایالات متحده پخش خواهد شد. فیلم جدید «ماموریت غیرممکن» نیز باید با باربی مبارزه کند که همزمان با اوپنهایمر اکران می‌شود.

این گزارش در ادامه نشان می‌دهد که انتظار می‌رود چه تعداد از فیلم‌های مطرح در تابستان اکران شوند. طبق این مقاله، انتظار می‌رود یک فیلم بزرگ تقریباً هر هفته تا اواسط آگوست در سینماها اکران شود. جدای از اوپنهایمر و باربی، Mission: Impossible – Dead Reckoning همچنین باید با Haunted Mansion، Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem، Meg 2: The Trench و Gran Turismo رقابت کند که همگی در عرض یک ماه از تاریخ عرضه فیلم تام کروز خواهند شد.

دلیل عصبانیت تام کروز از فیلم باربی و اوپنهایمر

رقابت Mission: Impossible – Dead Reckoning با دیگر فیلم‌های پرفروش، فیلم را در موقعیت دشواری قرار می‌دهد. در حالی که ماموریت غیرممکن جدید طولانی‌ترین دوره این فرنچایز خواهد بود و شروع پایان آن را نشان می‌دهد، درآمد باکس آفیس آن مطمئناً تحت تأثیر سایر فیلم‌هایی است که در طول اکران آن اکران می‌شوند. این امر به ویژه در مورد اوپنهایمر صدق می‌کند، نمایش IMAX آن می‌تواند به طور قابل توجهی عملکرد Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *