همنواز

ویدیوی غیرقابل پخش از عادل فردوسی پور در یزد

اخیراً ویدیوی غیرقابل پخش از عادل فردوسی پور در یزد به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش در فضای به همراه داشت.

چندی پیش، ویدیوی عادل فردوسی پور در شهر یزد در فضای مجازی تحت عنوان جنجال جدید عادل فردوسی پور وایرال شد که حواشی و جنجال‌های زیادی را با خودش به همراه داشت که در ادامه حرف سوغات یزد از زبان عادل فردوسی پور را خواهیم دید.

ویدیوی غیرقابل پخش از عادل فردوسی پور در یزد

ویدیوی عادل فردوسی پور در شهر یزد

عادل فردوسی‌پور در سفر به استان یزد با یک شهروند یزدی دیدار و رفتار و برخورد صمیمی داشت. او در این ویدئو، بابت سوالی که اگر اسم یزد بیاید یاد چه چیزی می‌افتید، پاسخ داد:

اگر بگویم قابل پخش نیست؛ اما حکم و شلم.

بیشتر بخوانید:

دلتنگی عادل فردوسی پور برای گزارشگری فوتبال

اخراج کامل عادل فردوسی پور از تلویزیون

عادل فردوسی‌پور متولد ۱۱ مهر ۱۳۵۳ گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، صداپیشه، مترجم و مدرس دانشگاه اهل ایران است.

 

ویدیوی غیرقابل پخش از عادل فردوسی پور در یزد
ویدیوی عادل فردوسی پور در شهر یزد

جنجال جدید عادل فردوسی پور

در ادامه می‌توانید حرف سوغات یزد از زبان عادل فردوسی پور را ببینید:

فردوسی‌پور فعالیت حرفه‌ای خود از سال ۱۳۷۲ با روزنامه‌نگاری در مجلات ورزشی شروع کرد و سپس در تلویزیون نیز به عنوان گزارشگر ورزشی مشغول به کار شد. او پس از گزارشگری مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۸ به شهرت رسید و در سال ۱۳۷۸ برنامه ۹۰ را برای بررسی فوتبال ایران طراحی و تهیه کرد.

بیشتر بخوانید:

افشاگری علیرضا بیرانوند در برنامه عادل فردوسی پور

او تا سال ۱۳۹۷ که از سوی مدیران صداوسیما کنار گذاشته شد، به اجرای ۹۰ پرداخت و این برنامه همواره از پرمخاطب‌ترین و بهترین برنامه‌های صدا و سیما به‌شمار می‌رفت. او همچنین تهیه‌کننده برنامه‌های پرطرفدار دیگری مانند فوتبال ۱۲۰ و فوتبال ۳۶۰ است.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *