فوری: به زودی شاهد مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در قفس خواهیم بود!!

ایلان ماسک و مارک زاکربرگ ؛ چند روز پیش ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد که دوست دارد با مارک زاکربرگ کشتی بگیرد، زاکر برگ هم در جواب گفت لوکیشن بفرست!

ایلان ماسک در اظهارنظر تازه‌ای اعلام کرده است که مسابقه MMA با مدیرعامل متا می‌تواند واقعاً به وقوع بپیوندد. اگر این اتفاق بی افتد قطعا به یکی از گران ترین مبارزات تاریخ تبدیل خواهد شد! در ادامه مطلب با خبر مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ همراه ما بمانید.

ایلان ماسک و مارک زاکربرگ

  • مبارزه ایلان ماسک با مارک زاکربرگ

به گزارش منابع خبری:

ایلان ماسک طی سال‌های اخیر به سبک زندگی بی‌تحرک روی آورده و فعالیت بدنی چندان زیادی ندارد و همین موضوع باعث شده تا برخی افراد، احتمال برنده‌ شدن میلیارد مشهور و پرحاشیه را در مبارزه‌ی قفس با مارک زاکربرگ، پایین درنظر بگیرند.

بحث‌های اخیر میان ماسک و زاکربرگ که هردو ریاست برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری جهان را دراختیار دارند، باعث شد احتمال برگزاری مسابقه‌ی فیزیکی در قفس بین آن‌ها مطرح شود و این موضوع به تیتر بسیاری از رسانه‌های فناوری تبدیل شد.

ایلان ماسک و مارک زاکربرگ

مبارزه مارک زاکربرگ و ایلان ماسک

ماجرا از جایی جدی شد که زاکربرگ در پاسخ ماسک که او را به مبارزه دعوت کرده بود از مالک توئیتر خواست تا مکان مبارزه را برایش بفرست! دانا وایت، رئیس UFC با تایید این موضوع اعلام کرد که با هر دو نفر صحبت کرده و از این مبارزه که در لاس وگاس برگزار خواهد شد به عنوان گران‌ترین مبارزه تاریخ یاد کرد. مالک توییتر که برای حضور در یک جشن تولد به اروپا رفته، گفته است این مبارزه واقعاً می‌تواند به وقوع بپیوندد، بااین‌حال اگر زاکربرگ مسابقه را جدی بگیرد، شرایط ممکن است به‌شکل بدی پیش برود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *