ویدیو : جالب ترین نتیجه نصب تراشه نورالینک ایلان ماسک

به تازگی ویدیویی از جالب ترین نتیجه نصب تراشه نورالینک ایلان ماسک در رسانه های مجازی فارسی وایرال شده که بسیار جالب و ترسناک می باشد.

اخیرا ویدیویی از تست تراشه نورالینک ایلان ماسک بر روی میمون در فضای مجازی منتشر شده است. گویا نتیجه عجیب آزمایش تراشه نورالینک ایلان ماسک بسیاری از کاربران را شوگه کرده است.

جالب ترین نتیجه نصب تراشه نورالینک ایلان ماسک

جدیدترین آزمایش تراشه نوالینک ایلان ماسک

ایلان ماسک مرد پرحاشیه دنیای تکنولوژی در یک اظهارنظر عجیب عنوان کرده است که ما همین الان هم سایبورگ شده‌ایم چرا که وابستگی زیادی به کامپیوترها داریم.

استارت‌آپ نورالینک شش سال پیش و در سال ۲۰۱۶ توسط ایلان ماسک راه‌اندازی شد. این شرکت در حال ساخت نوعی فناوری است که با قرار گرفتن روی مغز انسان می‌تواند علاوه بر نظارت بر فعالیت مغز، بخش‌های از آن را تحریک کند.

طبق ادعای نورالینک، تراشه مغزی این شرکت به صورت بی‌سیم به یک کامپیوتر یا گوشی متصل شده و عملکرد مغز را به کاربر یا محققان نشان می‌دهد. این چیپ همچنین می‌تواند با تحریک یک سری از بخش‌های مغز، به درمان برخی از بیماری‌های مغزی و گاها آسیب جدی نخاعی کمک کند.

جالب ترین نتیجه نصب تراشه نورالینک ایلان ماسک
جدیدترین آزمایش تراشه نوالینک ایلان ماسک

نتیجه عجیب آزمایش تراشه نورالینک ایلان ماسک

در ادامه می‌توانید ویدیویی از تست تراشه نورالینک ایلان ماسک بر روی میمون را ببینید:

بر اساس نوشته‌ی گیزموچاینا، شاکیان پرونده مدعی شده‌اند که توییتر به شیوه‌ی آگاهانه انتشار موسیقی‌های فاش‌شده و نقض کپی‌رایت موزیک‌ویدیوها را مجاز کرده است. توییتر می‌گوید این نوع محتوا را همواره حذف می‌کند، اما ناشران صنعت موسیقی با ادعای موردبحث موافق نیستند.

ناشرانی که از توییتر شکایت کرده‌اند، با خوانندگان بزرگی نظیر دریک، تیلور سوئیفت و ادل همکاری دارند. این نخستین باری نیست که صنعت موسیقی شروع‌ به انتقاد از توییتر می‌کند.

چندی پیش، جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا بعدازظهر پنجشنبه ۲۵ خردادماه، پس از گفتگوی کوتاه با آنتونیو تاجانی، وزیر امور خارجه این کشور، با ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در رم دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش رویترز گفتگو‌های ملونی و ماسک بر موضوع نرخ پایین زاد و ولد در ایتالیا و خطرات مربوط به استفاده از هوش مصنوعی متمرکز بود. ایلان ماسک در ادامه سفر اروپایی خود، روز جمعه با امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه نیز دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *