همنواز

عکس : تولد شیک و ساده هدیه تهرانی در 51 سالگی

به تازگی عکسی از تولد شیک و ساده هدیه تهرانی در 51 سالگی در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را برایش ایجاد کرده است.

اخیرا عکسی از جشن تولد هدیه تهرانی به سبک مدرن در رسانه های مجازی پخش شده است. گویا تولد لاکچری هدیه تهرانی در 51 سالگی در رسانه ها سر صدای بسیاری را ایجاد کرده است.

تولد شیک و ساده هدیه تهرانی در 51 سالگی

جشن تولد هدیه تهرانی به سبک مدرن

عکس هایی از هدیه تهرانی به مناسبت تولد 51 سالگی این بازیگر سینما منتشر کرده است. هدیه تهرانی در ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. هدیه تهرانی نخست برای بازی در فیلم روز واقعه انتخاب شد، اما بعدها لادن مستوفی جایش را گرفت.

هدیه تهرانی برای نقش آفرینی در چهارشنبه سوری موفق به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین جشن خانهٔ سینما شد،هدیه تهرانی پس از مهناز افشار دومین بازیگر زن پول‌ساز دهه هشتاد است ، هدیه تهرانی در شهریور ۱۳۹۲ به سمت نایب رئیس کمیته بانوان تای چی چوان منصوب شد.تصویری از تولد 51 سالگی هدیه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون منتشر شده است.

تولد شیک و ساده هدیه تهرانی در 51 سالگی
تولد 51 سالگی هدیه تهرانی

جشن تولد هدیه تهرانی به سبک مدرن

در ادامه می‌توانید تصویری از تولد لاکچری هدیه تهرانی در 51 سالگی را ببینید:

تولد شیک و ساده هدیه تهرانی در 51 سالگی
تولد لاکچری هدیه تهرانی در 51 سالگی

همونطور که مشخصه و همه ما هم میدونیم که این چهره دهه پنجاهیمون که اوایل این دهه هم متولد شده فیسی نچرال و دست نخورده داره. این در حالیه که خانوم خانوما انگاری اعتقاد خاصی هم به آرایش نداره و اونچه که هست رو قبول داره.

شاید بگین بابا سنش نمیخوره به این حرفا که خب باید بگیم بهتره شما یک سرچ ریز کنید و قبل و بعد خانوم هما خاکپاش رو ببینید. و یا اصلا مرجانه گلچین رو یه سر بزنید، اونوقته که متوجه خواهید شد سن های بالاتر از هدیه تهرانی چطور با چهره خود ور میرن!!

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *