تماشا کنید:‌ فیلم جنجالی جشن تولد مصطفی زمانی آمرلی

فیلم تولد مصطفی زمانی در عراق در یک ویدئو به تازگی منتشر شده که جنجال بسیاری را در فضای مجازی به همراه خود داشته و از حواشی زیادی برخوردار شده است.

ویدئویی از جشن تولد ۴۱ سالگی مصطفی زمانی به انتشار رسیده که تولد مصطفی زمانی در پشت‌ صحنه آمرلی را نشان می‌دهد و تولد مصطفی زمانی در کنار بازیگر عرب برای کاربران شبکه‌های مجازی حواشی بسیاری را ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: عکس : مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی در پشت صحنه سریال آمرلی

فیلم تولد مصطفی زمانی در عراق

جشن تولد ۴۱ سالگی مصطفی زمانی در پشت‌ صحنه سریال «آمرلی» به همراه ناریمان الصالحی، بازیگر زیبای عراقی و دیگر نزدیکان او اتفاق افتاد که به یکی از ویدئوهای پر بازدید در شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی بدل شده است.

فیلم تولد مصطفی زمانی در عراق
تولد مصطفی زمانی در کنار بازیگر عرب

جشن تولد ۴۱ سالگی مصطفی زمانی

در ادامه می‌توانید ویدئو تولد مصطفی زمانی در پشت‌ صحنه آمرلی را ببینید:

مصطفی زمانی، متولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۱، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او با سریال ۴۵ قسمتی یوسف پیامبر به تلویزیون ایران معرفی شد و به شهرت رسید. او فعالیت کاری خود را در تاریخ ۸ بهمن ماه ۱۳۸۳ با بازی در سریال یوسف پیامبر شروع کرد.

مصطفی زمانی ساکن فریدون‌ کنار، مازندران، در ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۱ در املش، گیلان، به دنیا آمد. پدر وی مازندرانی و مادرش گیلانی است و اصلیتی مازندرانی دارد. او دارای ۳ برادر و ۱ خواهر می‌باشد و خودش فرزند سوم خانواده است. او تا هفت سالگی در استان گیلان زندگی کرد و از هفت سالگی به بعد در شهرستان فریدون‌کنار بزرگ شد.

تصویری از مصطفی زمانی در کنار بازیگر عرب

فیلم تولد مصطفی زمانی در عراق
تصویری از مصطفی زمانی در کنار ناریمان الصالحی

از سال ۱۳۸۵ پا به عرصه تلویزیون و سینما گذاشت و با سریال یوسف پیامبر به مردم معرفی شد. او در میان کاندیداهای زیاد برای نقش یوسف، توسط فرج‌الله سلحشور انتخاب شد. وی هم‌اکنون در تهران زندگی می‌کند و مجرد است.

از افتخارات او می‌توان به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد درام برای بازی در سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی، در بیستمین جشن سینمایی حافظ؛ و همچنین به جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم جیب بر خیابان جنوبی به کارگردانی سیاوش اسعدی، در جشن سینمای ایران اشاره کرد.

تصویری دیگر از بازیگر عراقی

خبر بیشتر:

واکنش نازنین بیاتی به صحبت های وزیر ارشاد: نازنین میتونه بره مشهد!

آلن آرکین بازیگر قدیمی سینما و تئاتر درگذشت +[بیوگرافی و علت فوت]

عکس : شراره رخام در کنار مجید حاجی زاده

ببینید: واکنش محسن چاوشی به ماجرای توهین به قرآن + [عکس]

تیزر سریال دفتر یادداشت رضا عطاران + تاریخ انتشار

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *