همنواز

ببینید: تصاویر گلشیفته فراهانی در فصل دوم سریال Invasion [+تاریخ پخش]

تصاویر گلشیفته فراهانی در فصل دوم سریال Invasion به انتشار رسید. همچنین تاریخ پخش فصل دوم سریال هجوم با بازی گلشیفته فراهانی مشخص شد.

Apple TV+ با انتشار تصاویر فصل جدید Invasion اعلام کرد تاریخ پخش فصل دوم سریال تهاجم به تهیه‌کنندگی سایمون کینبرگ و دیوید ویل در تاریخ چهارشنبه، ۲۳ آگست خواهد بود.  فصل دوم Invasion از ۱۰ اپیزود تشکیل شده که تا ۲۵ اکتبر ادامه پیدا خواهد کرد. اپل صدور ساخت فصل دوم سریال Invasion پاییز سال ۲۰۲۱ داده بود.

تصاویر گلشیفته فراهانی در فصل دوم سریال Invasion

عکس های گلشیفته فراهانی در فصل دوم سریال Invasion

پخش فصل دوم سریال Invasion هر چهارشنبه تا 25 اکتبر، در Apple TV+ خواهد بود.

 تصاویر گلشیفته فراهانی در فصل دوم سریال Invasion
تصاویر گلشیفته فراهانی در فصل دوم سریال Invasion

Invasion که توسط کینبرگ و ویل ساخته شده و توسط Boat Rocker تهیه شده است، یک مجموعه درام علمی تخیلی شخصیت محور است که تهاجم بیگانگان را از دیدگاه های مختلف در سراسر جهان دنبال می کند.

انگل در سریال Invasion چیست ؟ ؛ کشف یک انگل توسط انیشا با بازی گلشیفته فراهانی

در این سریال گلشیفته فراهانی، شیولی کوتسونا، شامیر اندرسون، ایندیا براون، بیلی بارت، آژی رابرتسون، پدی هالند و تارا مویدی به ایفای نقش می پردازند. از جمله انور جوکاج، ندرا ماری تیلور و نایان گونزالس نورویند، از بازیگران ثابتی که به فصل دوم می‌پیوندند می‌توان اشاره کرد.

کینبرگ پیش‌تر گفته بود:

یک سریال حول محور بیگانگان فضایی است. اما در واقع در مورد ظرافت و آسیب‌پذیری و انسانیت شخصیت‌هاست. نقشی است که [فراهانی] می‌داند چگونه بازی کند، صرف نظر از موقعیتش.

تصاویر گلشیفته فراهانی در فصل دوم سریال هجوم

اولین تصاویر از گلشیفته فراهانی در فصل دوم سریال Invasio منتشر شد.

 تصاویر گلشیفته فراهانی در فصل دوم سریال Invasion تصاویر گلشیفته فراهانی در فصل دوم سریال Invasion تصاویر گلشیفته فراهانی در فصل دوم سریال Invasion  تصاویر گلشیفته فراهانی در فصل دوم سریال Invasion تصاویر گلشیفته فراهانی در فصل دوم سریال Invasion تصاویر گلشیفته فراهانی در فصل دوم سریال Invasion

فصل 2 سریال Invasion : به همراه پاسخ به پرسش‌های احتمالی فصل 1

با تحلیل Invasion متوجه می‌شویم که داستان invasion تسخیر زمین توسط فرازمینی‌ها را روایت می‌کند که توسط مردم عادی در سراسر جهان دیده می‌شود و همچنین به مسائل اجتماعی و روانی که تهدید بیگانگان موجب آنها شده می‌پردازد.

+Apple TV هرگز ترسی نداشت که به طور واقع‌بینانه و بدون تشریفات با شخصیت‌های اصلی خود برخورد کند. مرگ کلانتر تایسون (سم نیل) در پایان اولین فصل، گواه این ادعاست.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *