چرا Invasion بیگانگان را نشان نمی دهد ؟

علی‌رغم پیش‌فرض فرازمینی‌ها در سریال هجوم اپل تی‌وی پلاس ، این سریال تاکنون در رویکرد خود برای افشای تهدید بیگانه‌اش عجله نداشته است. با نوشتار چرا Invasion بیگانگان را نشان نمی دهد ؟ همراه فیگار بمانید.

بیگانگان در سریال Invasion هنوز فاش نشده‌اند، که باعث ایجاد پرس و جوهای به حق در مورد تهدید فرازمینی سریال هجوم با بازی گلشیفته فراهانی شده است. روایت گسترده Invasion، روزهای آغازین هجوم بیگانگان را که در بسیاری از فرهنگ‌های مختلف دیده می‌شود، به تصویر می‌کشد و در عین حال به تلفات احساسی این سناریوی وحشتناک بر مردم عادی نیز توجه می‌کند. با نوشتار چرا Invasion بیگانگان را نشان نمی دهد ؟ همراه فیگار بمانید.

چرا Invasion بیگانگان را نشان نمی دهد ؟

چرا Invasion بیگانگان را نشان نمی دهد, بیگانگان در سریال Invasion
چرا Invasion بیگانگان را نشان نمی دهد, بیگانگان در سریال Invasion

در حالی که اپیزودهای اولیه Invasion برای تثبیت شخصیت‌های انسانی در داستان خود تلاش زیادی می‌کنند، سریال هجوم +Apple TV هنوز نگاهی واضح به حضور بیگانگانی که به‌طور تهدیدآمیز در بالای زمین در کمین هستند را نشان نداده است.

بیشتر بخوانید:

سریال به طور هدفمند از نگاه مستمر به موجودات ماورایی خود خودداری می‌کند. کلانتر جان بل تایسون (سم نیل) با یک تلنگر مرموز در مزرعه ذرت مورد تنش قرار می‌گیرد، در حالی که هیناتا (رینکو کیکوچی) قبل از مرگش یک “واجو” (قلعه) را در فضا می‌بیند. شخصیت‌های دیگر کمی بیشتر با فرازمینی‌ها در Invasion تماس داشته‌اند، تروانته (شمیر اندرسون) و جوخه قندهار قبل از اینکه در صحرا رها شوند، برای مدت کوتاهی با موجودی روبرو می‌شوند.

هجوم که تا به امروز بیگانگان را نشان نداده است، به عنوان یک فضاسازی هوشمندانه برای طرح شخصیت محور سریال عمل می‌کند. خالقان سیمون کینبرگ و دیوید ویل، با عدم تبدیل فوری Invasion به یکی از فیلم ها و سریال های علمی تخیلی معمول، به درام شخصیت محور و احساساتی خود اجازه می‌دهند تا به عنوان نیروی واقعی پشت داستان Invasion عمل کند.

علاوه بر این، دور نگه داشتن اکثر تهدیدات بیگانگان و صرفاً نشان ندادن فرم دخالت آنها، تنش سریال را افزایش می‌دهد و در عین حال به Invasion اجازه می‌دهد تا علاقه شدید مخاطب را به خود جلب کند.

داستان Invasion در رابطه با هجوم بیگانگانی است که از دیدگاه‌های افراد مختلف در قاره‌های مختلف در سراسر جهان دیده می‌شود، بنابراین جای تعجب نیست که سریال جدید Apple TV+ شخصیت‌پردازی را در رأس روایت خود قرار دهد. به این ترتیب، Invasion خوب نیست که در دام افزایش سرعت برای مقابله با تهدید بیگانه‌ای که در حال خراب کردن همه چیز است، بیفتد.

به‌جای این که سریال بلافاصله با سر در هرج و مرج مبتنی بر بیگانگان غوطه ور شود، وقت صرف ایجاد روابط و ارتباطات عمیق شخصیت‌ها می‌کند. تقلای هر شخصیت برای زنده ماندن از سناریوهای تیره و تار خود مستلزم واکنش احساسی مخاطب است که به Invasion حسی از خطرات واقعی در لابلای روابط می‌دهد و در نتیجه سریال را بی نهایت قابل تماشاتر می‌کند.

چرا Invasion بیگانگان را نشان نمی دهد, بیگانگان در سریال Invasion
چرا Invasion بیگانگان را نشان نمی دهد, بیگانگان در سریال Invasion

مشخصات فیلم

  • ژانر علمی-تخیلی
  • سازنده سیمون کینبرگ و داوید ویل
  • کارگردان یاکوب وربرگن و آماندا مارسالیس
  • بازیگران سم نیل، شامیر اندرسون، گلشیفته فراهانی، فایرز نصار و کوتسونا شیئوری
  • کشور سازنده ایالات متحده
  • زبان اصلی انگلیسی
  • تهیه‌کننده‌های اجرایی، یاکوب وربرگن، آدری چون، امی کافمن، اندرو بالدوین، سیمون کینبرگ، داوید ویل و الیسا الیس
  • تولیدکننده‌ها Boat Rocker و Genre Films
  • توزیع‌کننده اپل ؛ چرا Invasion بیگانگان را نشان نمی دهد ؟
  • شبکهٔ اصلی اپل تی‌وی پلاس

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیگانگان در سریال Invasion سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *