تماشا کنید: قلب ابی سردار ازمون برای بیرانوند به حقیقت پیوست ؟

قلب ابی سردار ازمون برای بیرانوند به حقیقت پیوست ؟، این روزها بیرانوند یکی از بهترین سوژه‌ها برای خبرگزاری‌ها به ویژه حواشی فوتبال شده است.

ویدیو قلب ابی سردار ازمون برای بیرانوند تحت عنوان قلب ابی ازمون برای علی رضا بیرانوند در صفحات مجازی خبرساز شد. در ادامه با فیلم تگ کردن قلب ابی سردار ازمون برای علیرضا بیرانوند همراه فیگار بمانید.

به گزارش منابع خبری 12 تیر ماه:

شب گذشته شایعه عجیبی در خصوص انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال مطرح شد و حالا با فسخ قرارداد او با پرسپولیس این موضوع جدی‌تر از قبل شده است. دروازه‌بان پرسپولیس که در هفته‌های اخیر چند بار اقدام به ارسال اخطار فسخ قرارداد کرده بود، امروز سرانجام با حضور در سازمان لیگ قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرد.

قلب ابی سردار ازمون برای بیرانوند به حقیقت پیوست ؟

گذاشتن قلب ابی سردار ارمون برای علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند شخص جنجالی و خبرساز این روزای فوتبال است. اولین ویدئو از لحظه فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس ویدیو وایرال شده این اتفاق بود.

قلب ابی سردار ازمون برای بیرانوند به حقیقت پیوست

علیرضا بیرانوند قلب ابی سردار ازمون را به واقعیت تبدیل کرد ؟ اینکه چقدر این انتقال جنجالی که شاید مهم‌ترین انتقال یک دهه اخیر باشد ممکن است و بیرانوند واقعا مصمم به استقلالی شدن است در ساعات آینده مشخص می‌شود، اما واضح است که این فسخ قرارداد، بیرانوند و باشگاه پرسپولیس را وارد یک دعوای حقوقی خواهد کرد.

فیلم سردار ازمون و بیرانوند قلب ابی

فیلم قلب ابی سردار ازمون برای بیرانوند

سرانجام علیرضا بیرانوند به اقدامش با پرسپولیس واکنش نشان داد:

البه که اگه به دنبال حقمون باشیم، آدم بده داستان میشیم. فقط بدونید که هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم و به دنبال بهبود سلامتیم هستم. دوستتون دارم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *