همنواز

ویدیو : ناراحتی مهدی سلوکی از کوتاه کردن موهایش

به تازگی ویدیویی از ناراحتی مهدی سلوکی از کوتاه کردن موهایش در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

امروز ویدیویی از ناراحت شدن مهدی سلوکی از کوتاه کردن موهایش در فضای مجازی منتشرش شده که او به همراه یکی از دوستانش در این کیلیپ حضور داشته اند.

ناراحتی مهدی سلوکی از کوتاه کردن موهایش

ویدیویی از ناراحت شدن مهدی سلوکی از کوتاه کردن موهایش

امروز ویدیویی از اسلاح کردن مو های مهدی سلوکی به همراه دوستش در فضای مجازی وایرال شده که حواشی بسیاری را در پی داشته است. چندی پیش ویدئویی از مهدی سلوکی منتشر شده که جنجال‌های زیادی به پا کرده، لحن حرف زدن او در مواجهه با پرسش‌های محمدرضا حسینیان و حتی زبان بدنش حالی دارد که خاص است.

سیل گمانه‌زنی‌ها در فضای شبکه‌های اجتماعی غیر قابل باور است، تقریبا هر مدل حدسی درباره مهدی سلوکی و لاین تغییر شمایل و رفتارش زده شده. خیلی از گمانه‌ها را نمی‌شود حتی منتشر کرد، البته قابل درک است که چرا مردم این همه واکنش داشته‌اند، به هر حال آن‌ها سلبریتی‌ها را زیر ذره بین می‌برند و این در همه جای دنیا مرسوم است.

ناراحتی مهدی سلوکی از کوتاه کردن موهایش
پشیمانی مهدی سلوکی از کوتاه کردن موهایش

ناراحتی مهدی سلوکی از اسلاح موهایش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از پشیمانی مهدی سلوکی از کوتاه کردن موهایش را ببینید:

مهدی سلوکی حال و روزی از خودش نشان داده که خیلی از کاربران، بلا به دور او را با روزهای آخر شهرام کاشانیِ فقید مقایسه می‌کنند، به هر حال سبک زندگی شهرام کاشانی طوری بود که مرگ زودهنگامش را میشد پیش‌بین کرد، مساله‌ای که قطعا درباره سلوکی صدق نمی‌کند.

برخی کاربران البته حرف‌های دیگری را درباره مهدی سلوکی هم می‌زنند که قطعا و صرفا یک گمانه‌زنی خام مجازی است و باورش محال است. مجری خوش چهره سال‌های دور تلویزیون حالا در شرایطی‌ست که به طور اغراق‌آمیز از هنر خوش نویسی می‌گوید، دستانش را به شکلی اگزجره به سمت بدنش جمع می‌کند و از رنج خطابه می‌گوید و مخاطبش گیج و مبهوتِ این شمایلِ دفرمه است.

مهدی سلوکی متولد 14 خرداد 1361 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل دیپلم رشته گرافیک از هنرستان مالک اشتر می باشد که از هنر خطاطی و نقاشی شروع کرد و با تلویزیون درخشید و پرسپولیس تیم محبوبش است. پدرش سرهنگ نیروی هوایی و اصالتا تهرانی و مادرش اهل اراک است تنها یک برادر بزرگ تر از خود بنام محمد سلوکی دارد که از مجریان باسابقه تلویزیون می‌باشد.

 پشیمانی مهدی سلوکی از کوتاه کردن موهایش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *