ویدیو : شرط حیاتی برای بازگشت شهرام شب پره به ایران

به تازگی ویدیویی از شرط حیاتی برای بازگشت شهرام شب پره به ایران در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

امسال هنرمندان زیادی به فکر برگشتن به ایران بودنند که یکی از آن ها شهرام شپره بود که حیاطی گوینده خبر شرایطی را برایش وظع کرد که در ادامه ویدیو آن را خواهیم دید.

شرط حیاتی برای بازگشت شهرام شب پره به ایران

شرایط به وجود امده برای بازگشت شهرام شپره توسط حیاطی

یکی از خوانندگان نزدیک به صداوسیما و نهادهای فرهنگی دولتی در پی وعده‌های رئیس‌جمهوری منتخب، سید ابراهیم رئیسی مبنی بر امکان بازگشت ایرانیان خارج‌نشین به کشور، از احتمال بازگشت یکی از قدیمی‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ ایران به سرزمین مادری خبر داد.

این خواننده در کنار انتشار ویدیویی از شهرام‌ شب‌پره، هنرمند قدیمی موسیقی پاپ -که از دهه ۶۰ میلادی، یعنی درست از ۶۰ سال پیش از این فعالیت خود را در دنیای موسیقی آغاز کرده است، خواستار فراهم‌‌شدن مقدمات لازم برای بازگشت این خواننده به کشور شد.

شرط حیاتی برای بازگشت شهرام شب پره به ایران
شروط اعلام شده توسط حیاطی برای برگشتن شهرام شپره

شرایط به وجود امده برای بازگشت شهرام شپره توسط حیاطی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از شرایط حیاطی برای برگرداندن شهرام شپره را ببینید:

در سال‌های گذشته شماری از هنرمندان ایرانی خارج‌نشین عزم بازگشت به کشور کرده‌اند که در این بین تعدادی از آنها موفق شده و البته شماری نیز به هدفی که در ذهن داشتند، نرسیده‌اند.

در این بین شاید بتوان مورد حبیب را آشناترین داستان بازگشت هنرمندان خارج‌نشین دانست. خواننده، آهنگساز، نوازنده و ترانه‌سرای معتبر، محبوب و صاحب‌سبکی که در سال 1388 با مجوز رئیس‌جمهور وقت به همراه خانواده‌اش به ایران بازگشت و درنهایت نیز چند سال بعد بر اثر ایست قلبی درگذشت -بدون اینکه هیچ یک از وعده‌هایی که پیش از بازگشت به کشور به او داده شده بود، عملی شده باشد.

شهرام شب پره خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز و بازیگر ایرانی است. شهرام شب پره یکی از خوانندگان قبل انقلاب ایران است که در لس آنجلس زندگی می کند. شهرام شب پره در تجارت نیز کار خرید و فروش خانه در ترکیه انجام می دهد.

شروط اعلام شده توسط حیاطی برای برگشتن شهرام شپره

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *