عکس : زهرا داوود نژاد و دخترش در اکران مردمی

به تازگی عکسی از زهرا داوود نژاد و دخترش در اکران مردمی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را برایش ایجاد کرده است.

تصویری تازه از زهرا داوودنژاد بازیگر ایرانی با چهره‌ای متفاوت به همراه دخترش در اکران مردمی پخش شده که سر صدای بسیاری را ایجاد کرده است.

زهرا داوود نژاد و دخترش در اکران مردمی

تصویر جنجالی از زهرا داوود نژاد و دخترش

امروز تصویری جدید از زهرا داوود نژاد و دخترش در اکران مردمی منتشرش شد که استایل او مورد توجه بسیاری از کابران فضای مجازی قرار گرفت. زهرا داوودنژاد بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون کشورمان در جدیدترین فعالیت خود در اینستاگرام عکس جدیدش را منتشر کرد.

او با انتشار این عکس نوشت:

“چه کم بها شده ، ارابه حمل روح انسان …اما هنوز باور دارم عشق، زیباترین نقص زندگی است.”

انتشار این عکس از زهرا داوودنژاد نشان می دهد او نسبت به قبل لاغرتر شده و همین موضوع باعث شد در فضای مجازی برسراین موضوع گمانه زنی هایی راه بیافتد.

زهرا داوود نژاد و دخترش در اکران مردمی
تصویر جنجالی از زهرا داوود نژاد و دخترش

عکسی از دختر زهرا داوود نژاد به همراه خودش در اکران مردمی

در ادامه می‌توانید تصویری جدید از زهرا داوود نژاد و دخترش را ببینید:

زهرا داوود نژاد و دخترش در اکران مردمی
عکسی از دختر زهرا داوود نژاد به همراه خودش در اکران مردمی

در خانواده ای هنرمند به دنیا آمده و مادرش از کارگردانان و بازیگران قدیمی و با باسابقه ایرانی است و به همین دلیل با فنون و تکنیک های بازیگری بیگانه نیست. شناخت من از سینما به پنچ سالگی ام برمی گردد، همان زمانی که پدرم مشغول ساخت خانه عنکبوت سال 1362 در منزل خودمان بود.

خاطراتی که با بزرگان سینما آقایان انتظامی و مشایخی عزیز و دوست داشتنی و زنده یاد داوود رشیدی دارم هنوز با من است اینکه در آن سن لحظه به لحظه شاهد ساخت یک فیلم بودم برایم جذاب و عجیب و غریب بود.

زهرا داوودنژاد متولد 29 فروردین 1356 در تهران می‌باشد. زهرا داوودنژد از سن 18 سالگی به بعد به عنوان منشی صحنه فعالیت داشت و در 23 سالگی به بازیگری مشغول شد. زهرا داوودنژاد با فیلم باغچه مینو به شهرت رسید. زهرا داوونژاد سابقه بازی در سریال های تلویزیونی را در کارنامه هنری خود دارد. زهرا داوونژاد از ازدواج خود در سال های دور صاحب دختری به نام یلدا می‌باشد.

تصویر جنجالی از زهرا داوود نژاد و دخترش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *