عکس : تولد 68 سالگی شریفی نیا با حضور هنرمندان

به تازگی عکسی از تولد 68 سالگی شریفی نیا با حضور هنرمندان در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

امروز تصاویری از تولد 68 سالگی محمد رضا شریفی نیا بازیگر محبوب و کمدین معروف ایرانی در رسانه‌ها منتشر شد که هنرمندان زیادی در جشن تولد او حضور داشته‌اند.

تولد 68 سالگی شریفی نیا با حضور هنرمندان

جشن تولد محمد رضا شریفی نیا با حضور هنرمندان معروف

جشن تولد محمد رضا شریفی نیا با حضور هنرمندان معروف حواشی جدیدی را در رسانه ها ایجاد کرده است. محمد رضا شریفی نیا در سال های 1370 تا 1372 مشغول بازی در نقش ولید در مجموعه تلویزیونی امام علی (داود میرباقری) بود که با پخش این مجموعه در سال 1375 مطرح و شناخته شد.

محمدرضا شریفی نیا در سال 1389 در اخراجی ها 3 آخرین قسمت از سه گانه اخراجی‌ها، به کارگردانی مسعود ده نمکی در نقش حاجی گیرینف رقیب اکبر دباغ در انتخابات ریاست جمهوری ایفای نقش کرد.

تولد 68 سالگی شریفی نیا با حضور هنرمندان
تصاویری از تولد 68 سالگی محمد رضا شریفی نیا

بزرگترین جشن تولد محمد رضا شریفی نیا

در ادامه می‌توانید جشن تولد محمد رضا شریفی نیا با حضور هنرمندان معروف را ببینید:

تولد 68 سالگی شریفی نیا با حضور هنرمندان
بزرگترین جشن تولد محمد رضا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا در 25 خرداد سال 1334 در تهران متولد شد. او همسر سابق آزیتا حاجیان؛ بازیگر و پدر مهراوه و ملیکا شریفی نیا است و مدرک کارشناسی تربیت بدنی دارد. فراگیری تئاتر و بازی در نمایش ها را از اواسط دهه 1350 شروع کرد.

همچنین بازی در سینما را از سال 1370 با اوینار کاری از شهرام اسدی آغاز کرد. شریفی نیا برای اولین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی در فیلم پری (داریوش مهرجویی) در سال 1373معرفی شد.

این فیلم مانند اخراجی ها و اخراجی ها 2 از مضمون جنگ ایران و عراق و روایتی طنز برخوردار است و به نوعی نتیجه قصه این سه گانه در این فیلم بیشتر نمود پیدا می‌کند. این فیلم با فروش 5 میلیارد و 900 میلیون تومان در داخل ایران، پرفروش ترین و پرمخاطب ترین فیلم سال 1390 بود.

تصاویری از تولد 68 سالگی محمد رضا شریفی نیا

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *