همنواز

فوری: حضور و تحصیل نیرو‌های حشدالشعبی در دانشگاه تهران! +جزئیات

حشدالشعبی دانشگاه تهران ؛ قرار است نیروهای حشدالشعبی در دانشگاه تهران تحصیل کنند. رئیس دانشگاه تهران درباره حضور حشدالشعبی در تهران توضیحاتی ارائه داد.

علام خبر پذیرش نیرو‌های حشدالشعبی در دانشگاه تهران در شرایطی است که چندی پیش وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق تعدادی از دانشگاه‌های ایران را از فهرست دانشگاه‌هایی که برای بورسیه تحصیلی به رسمیت می‌شناسد خارج کرد. در ادامه مطلب با خبر دانشگاه تهران نیرو‌های حشدالشعبی همراه ما بمانید.

حشدالشعبی دانشگاه تهران

  • دانشگاه تهران حشدالشعبی

معی از دانشجویان عراقی و متقاضیان تحصیل از کشور عراق در دانشگاه تهران با حضور حجت‌الاسلام سید حسین موسوی بخاتی، معاون تعلیم و تربیت بسیج مردمی عراق (حشدالشعبی) با رئیس دانشگاه تهران، معاون بین‌الملل و جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه تهران دیدار کردند.  رئیس دانشگاه تهران با استقبال از تقاضای ادامه تحصیل برادران حشدالشعبی در دانشگاه تهران، تاکید کرد:

استانداردهای علمی را درباره دوستان‌مان در حشدالشعبی بیشتر از دیگر دانشجویان خارجی اعمال می‌کنیم زیرا هدف ما ارتقای توانمندی تخصصی مجاهدین مسلمان است.

حشدالشعبی دانشگاه تهران

تحصیل نیرو های حشدالشعبی در ایران

در این دیدار حسین موسوی بخاتی، معاون تعلیم و تربیت حشدالشعبی نیز گفت: «در توافق و همکاری که با دانشگاه تهران خواهیم داشت، به تمام قوانین و استاندارد‌ها و شرایط قانونی مدنظر دانشگاه تهران متعهد خواهیم بود و هر آنچه که مدنظر قوانین وزارت آموزش عالی عراق و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است را به طور کامل انجام خواهیم داد.»

رئیس دانشگاه تهران، شهید سلیمانی را یکی از بهترین مصداق‌های رهبری صادقانه نام برد و گفت: شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس به ما آموختند که چگونه می‌توان مرزهای تصنعی را درنوردید و افراد با فرهنگ‌ها و زبان و قومیت‌های مختلف را زیر چتر ولایت گرد هم آورد.

بیشتر بخوانید:


One thought on “فوری: حضور و تحصیل نیرو‌های حشدالشعبی در دانشگاه تهران! +جزئیات

  1. سلام و احترام
    کلاس های معارف حوزه علوم دانشگاهی مفید ، موثر و در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی هستند.
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *