همنواز

اولین عکس از ظاهر ولورین در فیلم ددپول 3 منتشر شد !

فیلم ددپول 3 با بازی رایان رینولدز در دست ساخت قرار دارد و اخیراً اولین عکس از ظاهر ولورین در فیلم ددپول 3 به انتشار رسید که بسیار جذاب است.

نخستین تصویر رسمی از ظاهر هیو جکمن در نقش ولوورین با یونیفرم زرد کلاسیک در کنار رایان رینولدز در نقش ددپول در فیلم Deadpool 3 منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید:

حضور نداشتن زازی بیتز در فیلم جدید ددپول

حل مشکل رایان رینولدز در دیالوگ‌های بداهه فیلم ددپول 3

ویدیویی از تمرینات هیو جکمن برای فیلم ددپول 3

اولین عکس از ظاهر ولورین در فیلم ددپول 3

ولورین در فیلم ددپول 3

ددپول 3 یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت ددپول از مارول ساخته شده است که توسط مارول استودیو و ماکسیموم افورت تهیه شده و توسط دیزنی منتشر می‌شود. این فیلم سی و چهارمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) و دنباله‌ای بر ددپول (2016) و ددپول 2 (2018) خواهد بود. کارگردانی این فیلم بر عهده شاون لوی است که توسط تیم نویسندگی رت ریس و پل ورنیک به همراه زب ولز، رایان رینولدز و لوی نوشته شده است. رینولدز در نقش وید ویلسون / ددپول در کنار هیو جکمن، مورنا باکارین، برایانا هیلدبراند و جنیفر گارنر بازی می‌کند.

اولین عکس از ظاهر ولورین در فیلم ددپول 3
اولین عکس از ظاهر ولورین در فیلم ددپول 3

توسعه سومین فیلم ددپول در نوامبر 2016 در فاکس قرن بیستم آغاز شد، اما پس از تکمیل خرید این شرکت توسط دیزنی در مارس 2019 متوقف گردید. سپس این شخصیت به استودیوی مارول واگذار شد که شروع به ساخت فیلم جدیدی کرد. بازگشت رینولدز به این فیلم، ددپول را با MCU ادغام می‌کند و انتظار می‌رود درججه سنی 18 سال را از فیلم‌های قبلی حفظ کند.

عکس جدید از هیو جکمن در نقش ولورین

در ادامه می‌توانید عکس جدید از هیو جکمن در نقش ولورین را ببینید:

اولین عکس از ظاهر ولورین در فیلم ددپول 3
اولین عکس از ظاهر ولورین در فیلم ددپول 3

وندی مولینوکس و لیزی مولینو-لوژلین در نوامبر 2020 برای نوشتن فیلمنامه به آن پیوستند. ریس و ورنیک برای بازگشت از دو فیلم اول استخدام شدند تا فیلمنامه را تا مارس 2022 بازنویسی کنند، همراه با کارگردانی لوی. بازیگران اضافی در اوایل سال 2023 و زمانی که فیلمنامه نویسان دیگر مشخص شدند، انجام شد. فیلمبرداری در اواخر ماه مه 2023 در لندن و در استودیو پاین وود در باکینگهام شایر انگلستان آغاز گردید و فیلمبرداری نیز در ونکوور کانادا انجام شد.

ددپول 3 قرار است در تاریخ 3 می 2024 به عنوان بخشی از فاز پنجم MCU در ایالات متحده منتشر شود.

ولورین در فیلم ددپول 3

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *