حضور نداشتن زازی بیتز در فیلم جدید ددپول

به تازگی حضور نداشتن زازی بیتز در فیلم جدید ددپول جنجال به پا کرد. در ادامه به جزئیات نبودن زازی بیتز در فیلم جدید ددپول خواهیم پرداخت.

Zazie Beetz تایید کرد که به عنوان دومینو در Deadpool 3 از استودیو مارول بازنخواهد گشت. در ادامه همراه ما بمانید تا به حضور نداشتن Zazie Beetz در فیلم جدید ددپول بپردازیم.

حضور نداشتن زازی بیتز در فیلم جدید ددپول

بیتز در صحبت با Decider در جشنواره فیلم ترایبکا فاش کرد که در سه سکانس آینده نقش خود را در Deadpool 2 به عنوان یکی از اعضای X-Force Dominio تکرار نخواهد کرد. Beetz گفت:

“خب من در واقع در Deadpool 3 نیستم، بنابراین نمی دانم آنها چه می کنند [در مورد بداهه گویی]. من فرض می کنم که آنها احتمالاً در حال مکث هستند.”

این بازیگر در حالی که بخشی از تولید نیست، افزود که “برای تماشای آن هیجان زده است.”

حضور نداشتن زازی بیتز در فیلم جدید ددپول
نبودن زازی بیتز در فیلم جدید ددپول

حضور نداشتن Zazie Beetz در فیلم جدید ددپول

دومینو یکی از معدود شخصیت های فرعی دو فیلم اول ددپول خواهد بود که برای Deadpool 3 بازنمی گردد. تاکنون بازیگران بازگشته عبارتند از رایان رینولدز (ددپول)، کاران سونی (دوپیدر)، لزلی اوگامز (آل کور)، مورنا باکارین (ونسا)، استفان کاپیچیک (کولوسوس) و راب دیلینی (پیتر).

برایانا هیلدبراند و شیولی کوتسونا نیز قراردادهایی را برای بازگشت بسته اند و به ترتیب نقش های خود را از فیلم های قبلی با عنوان Negasonic Teenage Warhead و Yukio بازی کردند. هیو جکمن به همه آنها ملحق خواهد شد که اولین حضور خود را در مجموعه Deadpool در نقش Logan/Wolverine خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *