همنواز

ببینید : فیلم لو رفته از خانه فوق لاکچری معین خواننده

به تازگی فیلم لو رفته از خانه فوق لاکچری معین خواننده در رسانه های مجازی فارسی وایرال شده که سر صدای بسیاری را از سوی کابران ایجاد کرده است.

امروز ویدیویی از خانه لوکس معین در آمریکا در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را در فضای مجازی فارسی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

تصاویری از عروسی دختر معین خواننده معروف ایرانی

فیلم لو رفته از خانه فوق لاکچری معین خواننده

ویدیو جنجالی از خانه لوکس معین خواننده پاپ ایرانی

متن (توضیح از خبر)

جدیدا ویدیویی از خانه بزرگ معین خواننده معروف و محبوب ایرانی در رسانه ها منتشرش شد. معین در سال 1330 در شهرستان نجف آباد واقع در استان اصفهان در خانواده ای کاملا مذهبی و از نظر مالی در سطح متوسط و در خانواده ای 13 نفره همراه با 3 برادر و 7 خواهر بزرگ شد.

معین در دوران نوجوانی و جوانی قرآن را با صوت و اشعار و غزلیات شعرای بزرگ را با لحنی زیبا میخواند. او در همان دوران با دوستان خود در مجالس شادمانی برنامه های بسیاری در شهر خود و دیگر شهرهای استان اصفهان اجرا میکرد.

فیلم لو رفته از خانه فوق لاکچری معین خواننده
ویدیویی از خانه بزرگ و لاکچری معین در آمریکا

ویدیویی از خانه لوکس معین در آمریکا

در ادامه می‌توانید ویدیویی از خانه بزرگ و لاکچری معین در آمریکا را ببینید:

 

نصرالله معین در سال ۱۳۶۸ در سن ۳۸ سالگی با یک خانوم اهل اسپانیا ازدواج کرد و دو سال بعد در سال ۱۳۷۰ اولین فرزند معین بنام پریچه متولد شد این وصلت تا ۱۳۷۴ بیشتر دوام نیاورد و از معین از همسر اسپانیایی خود طلاق گرفت و تا ۴ سال به همراه دخترش و اشرف خواهرش زندگی میکرد. در سال ۱۳۷۸ با یک خانوم ایرانی بنام پانته آ ازدواج کرد که از وی نیز دختری بنام ستاره دارد؛ او در حال حاضر در شهرک انسینو در لس آنجلس ساکن است.

ویدیو جنجالی از خانه لوکس معین خواننده پاپ ایرانی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *