افشاگری جنجالی امانوئل بئار بازیگر فیلم Mission: Impossible + حواشی و بیوگرافی

افشاگری جنجالی امانوئل بئار بازیگر فیلم Mission: Impossible که مورد تعرض جنسی قرار گرفته، خبرساز شده است. با جزئیات افشاگری بازیگر فرانسوی همراه ما بمانید.

امانوئل بئار در کودکی مورد تعرض جنسی قرار گرفته است! به تازگی امانوئل بئار، که در فیلم‌های “مأموریت غیرممکن” و “۸ زن” نقش‌آفرینی کرده است، اظهاراتی درباره تجربه آزار جنسی کودکی خود داشته است. او در اکران پاریس مستندی به نام “سکوتی چنین طنین‌انداز” این موضوع را مطرح کرده، اما هویت آدم آزاردهنده را فاش نکرده است. در ادامه با جزئیات تجربه آزار جنسی امانوئل بئار بازیگر فرانسوی همراه فیگار بمانید.

افشاگری جنجالی امانوئل بئار بازیگر فیلم Mission: Impossible

این مستند، با عنوان “سکوتی چنین طنین‌انداز”، چهار قربانی از زنانی که مورد آزار جنسی از طرف اقوام نزدیک قرار گرفته‌اند را معرفی می‌کند، از جمله امانوئل بئار که قریانی آزار جنسی در سنین ۱۰ تا ۱۴ سالگی شده است، به عنوان یکی از کارگردانان مستند این فیلم حضور دارد که تا پایان سپتامبر در شبکه M6 فرانسه پخش می‌شود.

افشاگری جنجالی امانوئل بئار

بیوگرافی امانوئل بئار بازیگر فرانسوی

امانوئل بئار (Emmanuelle Béart)، بازیگر مشهور فرانسوی، در تاریخ ۱۴ اوت ۱۹۶۳ متولد شده است. او در فیلم‌های معروفی، از جمله “دوزخ”، “مزاحم زیبا”، “زمان دوباره به دست آمد”، “چشم‌های زرد” و “مأموریت غیر ممکن” نقش آفرینی کرده است.

امانوئل بئار در فرانسه با بازی در فیلم‌هایی مانند “قلبی در زمستان”، “مانون بهار” و “نلی و آقای آرنو” به شهرت رسید و در سال ۱۹۹۶ به تیم فیلم “مأموریت غیرممکن” پیوست.

حواشی افشاگری امانوئل بئار در رابطه با آزار جنسی

افشاگری جنجالی امانوئل بئار
افشاگری جنجالی امانوئل بئار

آناستاسیا میکووا دیگر کارگردان این مستند می‌گوید، که آمانوئل بئار، پدر او خواننده و ترانه‌سرای معروف گای بئار، آزارگرش نبوده است. او ادعا می‌کند که صداقت و شجاعت قربانیان دیگر مستند، او را تشویق کرده است تا داستان خود را به بیرون بروز دهد.

همچنین در این مستند مانوئل  به نفش مهم مادربزرگش برای نجات اشاره می‌کند، او در مستند می‌گوید:

“اگر مادربزرگم مداخله نمی‌کرد، اگر او من را سوار قطار نمی‌کرد تا در سن ۱۵ سالگی با پدرم زندگی کنم، نمی‌دانم آیا زنده می‌ماندم یا نه.” او ادعا می‌کند که این داستان را به چندین نفر دیگر تعریف کرده است، اما هیچ واکنشی دریافت نکرده است.

گزارش “استاتیستا” در سال ۲۰۲۰ اعلام کرده است که نزدیک به ۶.۷ میلیون نفر یا ۱۰ درصد از جمعیت فرانسه در طول زندگی خود قربانی آزار جنسی از سوی اعضای خانواده می‌شوند.

امانوئل بئار برای بازیگری خود دریافت جوایز متعددی کرده است. او بارها نامزد جوایز مهم سینمایی بوده و در برخی موارد برنده آنها شده است. برخی از جوایز برجسته‌ای که امانوئل بئار به دست آورده عبارتند از:

  • جایزه سزار: او بارها نامزد این جایزه معتبر فرانسوی شده است و در سال ۱۹۸۷ برای نقش اصلی زن در فیلم “مانون بهار” (Manon des Sources) این جایزه را به دست آورد.
  • جایزه دورهمی هنری: در سال ۱۹۹۰، برای نقش اصلی زن در فیلم “قلبی در زمستان” (Un cœur en hiver) این جایزه را به دست آورد.
  • جایزه ستاره بین‌المللی: در سال ۱۹۹۹، به عنوان بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم کان این جایزه را برای نقش اصلی زن در فیلم “کانتیک” (La Buche) دریافت کرد.

این فقط برخی از جوایزی هستند که امانوئل بئار دریافت کرده است و او در طول فعالیت حرفه‌ای خود توانسته است به عناوین و احترام بسیاری دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افشاگری جنجالی امانوئل بئار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *