انتشار اولین کتاب جیک جیلنهال با مضمون کودکانه ؛ حواشی کتاب جامعه مخفی خاله‌ها و عموها

با انتشار اولین کتاب جیک جیلنهال با مضمون کودکانه او اذعان کرده است که نگارگر کتاب در بخشی از آن، تغییراتی بدون نظر و تایید او ویرایش کرده است.

جیلنهال به تازگی اولین کتابش را به انتشار رسانده است . Jake Gyllenhaal بازیگر مطرح و محبوب سینما و تلویزیون است که در طول دوره فعالیتش در بسیاری از فیلم ها به یاد مانده است. که یکی از بهترین فیلم‌های جیلنهال می‌توان به Nightcrawler اشاره کرد. کتاب جدید جیک جیلنهال به شکست تجاری فیلم “شاهزاده ایران: شن‌های زمان” (Prince of Persia: The Sands of Time) که در سال ۲۰۱۰ اکران شده بود، ارجاع غیرمنتظره‌ای می‌دهد. جیلنهال اعلام کرده است که این ارجاع کتاب بدون هماهنگی با او توسط نگارگر کتاب در لحظات آخر اضافه شده است.

انتشار اولین کتاب جیک جیلنهال با مضمون کودکانه

جیک جیلنهال اولین کتاب کودکانه خود را به انتشار رسانده، این کتاب با عنوان “جامعه مخفی خاله‌ها و عموها” (The Secret Society of Aunts and Uncles)  با قلم او نوشته شده است.

انتشار اولین کتاب جیک جیلنهال با مضمون کودکانه

این کتاب با همکاری گرتا کاروسو نوشته شده و داستان آن درباره یک پسر رقصنده ۱۰ ساله است.

بیوگرافی جیک جیلنهال

انتشار اولین کتاب جیک جیلنهال با مضمون کودکانه
انتشار اولین کتاب جیک جیلنهال با مضمون کودکانه

جیک گیلنهال (Jake Gyllenhaal)، یک بازیگر آمریکایی، در تاریخ 19 دسامبر 1980 در لس آنجلس، کالیفرنیا، متولد شد. جیک گیلنهال در سال 1999 با بازی در فیلم “October Sky” به شهرت دست یافت. او پس از آن در فیلم‌های معروفی همچون “Donnie Darko”، “Brokeback Mountain”، “Jarhead”، “Nightcrawler”، “Prisoners” و “Spider-Man: Far From Home” به ایفای نقش پرداخته است.

او برای بازی در فیلم “Brokeback Mountain”، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. همچنین، برای بازی در فیلم “Nightcrawler”، نامزد جوایز گلدن گلوب و ساترن بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد.

حواشی کتاب جیک جیلنهال جامعه مخفی خاله‌ها و عموها

انتشار اولین کتاب جیک جیلنهال با مضمون کودکانه
انتشار اولین کتاب جیک جیلنهال با مضمون کودکانه

در یک مصاحبه با اینترتینمنت ویکلی، جیک جیلنهال توضیح می‌دهد که ارجاع به فیلم “شاهزاده ایران” در لحظه‌ای که پسر سعی می‌کند در برابر یک گروه برقصد و ناموفق می‌شود، توسط نگارگر کتاب به کتاب اضافه شده است. در این بخش از کتاب، قهرمان داستان یک اسکلت مجله تبلیغاتی با عنوان “ایرانی‌ها” در دست دارد و اغلب قهرمان داستان شاهزاده ایران با اسکلت‌ها مبارزه می‌کند.

جیک گیلنهال ادامه می‌دهد:

“کار ‘دن سانات’ بود. او پیش از چاپ آن را در کتاب قرار داده بود، اما من تأییدش نکرده بودم. نمی‌دانم از کجا آمد.”

او همچنین اظهار می‌کند که این نگارگر گاهی شوخی‌هایی از این دست می‌کند و حتی نام جیلنهال را به طور اشتباه در پشت کتاب نوشته است.

در مورد فیلم “شاهزاده ایران: شن‌های زمان”، به خاطر انتخاب یک بازیگر آمریکایی به جای یک بازیگر ایرانی تبار، این فیلم با انتقاداتی روبرو شد. در سال ۲۰۱۹، جیک گیلنهال در یک مصاحبه با “یاهو” گفت:

“فکر می‌کنم از آن فیلم درس‌های زیادی آموختم و فهمیدم که باید در مورد نقش‌هایی که انتخاب می‌کنم بسیار دقیق باشم و علت انتخابم برایم روشن باشد. اما احتمالاً همچنان اشتباه خواهید کرد و با خودتان می‌گویید: ‘این نقش مناسب من نبود’ یا ‘آن نقش دقیقاً درخور من نبود’. چند نقش این چنینی وجود داشته‌اند.”

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتشار اولین کتاب جیک جیلنهال با مضمون کودکانه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *