تریلر فیلم No One Will Save You منتشر شد + حواشی و شایعات

روز گذشته، تریلر فیلم No One Will Save You ، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های ترسناک سال 2023 منتشر شد که بازتاب فراوانی را با خودش به همراه داشت.

نخستین تریلر هیچکس نجاتت نمیدهد که روز گذشته به انتشار رسید، نشان داد که سال 2023 شاهد یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های ترسناک ژانر بقا است. تریلر No One Will Save You، ستاره Booksmart، Kaitlyn Dever را در مقابل حمله به یک خانه قرار می‌دهد.

تریلر فیلم No One Will Save You

تریلر No One Will Save You، یک فیلم هیجان انگیز تهاجم به خانه را با پیچ و تاب به تصویر می‌کشد. این فیلم درباره یک زن جوان بالقوه آگورافوبیک با اضطراب است که به تنهایی زندگی می‌کند و باید از خانه منزوی خود در برابر تهاجم بیگانگان دفاع کند. هیچکس تو را نجات نخواهد داد توسط برایان دافیلد نوشته و کارگردانی شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک 2023

خفن ترین فیلم ترسناک بقاء محور (زنده ماندن) 2023 و تمام دوران

استودیوی فاکس قرن بیستم، تریلر رسمی فیلم No One Will Save You را پیش از اکران این فیلم در Hulu در تاریخ 22 سپتامبر به نمایش گذاشته است. این فیلم، اکران سینمایی ندارد و تاریخ اکران No One Will Save You به صورت مستقیم در سرویس استریم Hulu در تاریخ 22 سپتامبر (31 شهریور 1402)، به انتشار خواهد رسید.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فیلم ترسناک No One Will Save You را ببینید:

قبل از اینکه ماهیت فرازمینی تهدید به طور خطرناکی مشخص شود، تریلر در مورد چیزی که به نظر می‌رسد یک حمله عادی به خانه است، باز می‌شود. با این حال، همانطور که تریلر ادامه می‌یابد، نشان می‌دهد که تهاجم تنها به یک خانه محدود نمی‌شود و خرابی‌های موجود در دنیای اطراف شخصیت Dever و تأثیر آزاردهنده‌ای که بر سایر بازماندگان دارد را به نمایش می‌گذارد.

شایعات و حواشی استودیو برای فیلم No One Will Save You

تریلر فیلم No One Will Save You
نخستین تریلر هیچکس نجاتت نمیدهد

در واقع، یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های ترسناک سال گذشته، فیلم Nope از جوردن پیل، یک نمایش تهاجم بیگانگان را با یک فیلم هیولاهای تمام عیار ترکیب کرد. یکی از معتبرترین فیلم‌های ژانر ترسناک تمام دوران را با تهدیدی فرازمینی را با زیرژانر فیلم اسلشر ترکیب کرد. این فیلم می‌تواند برای استودیوی فاکس قرن بیستم، مانند فیلم بیگانه، ساخته ریدلی اسکات باشد. فیلم کلاسیکی سال 1979 فرنچایزی را ایجاد کرد که اکنون شامل شش فیلم و دو کراس اوور با فرانچایز Predator است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اسلشر سینمای جهان

بهترین فیلم های ترسناک جهان

باید دیداین فیلم، از اعتماد ساخت فیلم توسط این کمپانی بهره‌مند خواهد شد و ما یک فرانچایز می‌بینیم یا خیر. اگر Hulu بتواند به خط خود ادامه دهد، به خوبی می‌تواند یک ضربه وحشتناک بیگانه دیگر را در دستان خود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر فیلم No One Will Save You چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


One thought on “تریلر فیلم No One Will Save You منتشر شد + حواشی و شایعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *