تریلر فیلم In the Land of Saints and Sinners منتشر شد + تاریخ اکران و حواشی

چندی پیش، تریلر فیلم In the Land of Saints and Sinners ، که یکی از مهم‌ترین فیلم‌های 2023 در ژانر اکشن و معمایی است به انتشار رسید.

اولین تریلر In the Land of Saints and Sinners از فیلم جنایی لیام نیسون، چندی پیش در جشنواره فیلم ونیز به انتشار رسید که بازتاب فراوانی را با خودش به همراه داشت.

تریلر فیلم In the Land of Saints and Sinners

این فیلم که نیسون را با کارگردان فیلم تیرانداز رابرت لورنز پیوند می‌دهد، در دهکده‌ای دورافتاده در ایرلند، جایی که یک قاتل تازه بازنشسته خود را درگیر یک بازی مرگبار موش و گربه با سه تروریست انتقام‌جو می‌بیند، اتفاق می‌افتد. فیلمنامه توسط مارک مایکل مک نالی و تری لوان نوشته شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی + [2023]

بهترین فیلم های جنایی معمایی کاراگاهی تاریخ سینما + 2023

فیلمبرداری این فیلم، در کانتی دونگال، ایرلند، انجام شد. در فیلم In the Land of Saints and Sinners، لیام نیسون، ستاره فیلم فهرست شیندلر، همراه با دیگر نامزدهای اسکار، سیاران هیندز، و کری کاندون حضور دارند. همچنین کولم مینی و جک گلیسون از جمله بازیگران این اثر هستند.

در ادامه می‌توانید تریلر فیلم سینمایی In the Land of Saints and Sinners را ببینید:

لیام نیسون مجبور می‌شود بار دیگر در تریلر فیلم سینمایی In the Land of Saints and Sinners با گذشته خشونت آمیز خود روبرو شود. قهرمان اکشن سال‌خورده، لیام نیسون در اولین تریلر مهیج فیلم In the Land of Saints and Sinners، برای فرار از گذشته خود می‌جنگد.

تاریخ اکران سرزمین مقدسین و گناهکاران

تریلر فیلم In the Land of Saints and Sinners
تریلر رسمی فیلم در سرزمین مقدسین و گناهکاران

اولین نمایش In the Land of Saints and Sinners در هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز تایید شده و امروز در این رویداد به نمایش در خواهد آمد. بنابراین، در حالی که فیلم بار دیگر نیسون را در نقش مردی با گذشته‌ای مرموز و خشونت‌آمیز و دارای مهارت‌هایی می‌بیند که در طول یک حرفه طولانی به دست آورده است. در سرزمین مقدسین و گناهکاران شاید اعتبار بیشتری نسبت به برخی دیگر داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

In the Land of Saints and Sinners در هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در تاریخ 6 سپتامبر 2023 نمایش داده می‌شود. Samuel Goldwyn Films این فیلم هیجان‌انگیز را در داخل کشور اکران خواهد کرد، در حالی که Netflix میزبان این فیلم در بریتانیا و جمهوری ایرلند خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر فیلم In the Land of Saints and Sinners چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *