تریلر سریال GEN V منتشر شد + شایعات و حواشی

GEN V ، اسپین آف سریال The Boys می‌باشد که چندی پیش، تریلر سریال GEN V منتشر شد و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

پرایم ویدیو تریلر رسمی Gen V را منتشر کرد. این سریال، مجموعه اسپین‌آف نمایش ابرقهرمانی پسران است. Gen V یک مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط کریگ روزنبرگ، ایوان گلدبرگ و اریک کریپکی ساخته شده است.

تریلر سریال GEN V منتشر شد

این سریال به عنوان اسپین آف از مجموعه “پسران” که توسط کریپکی ایجاد شده، برگرفته از داستان کمیک “The Boys: We Gotta Go Now” است. گارث انیس و داریک رابرتسون نیز در تولید این سریال شرکت کرده‌اند. منتظر می‌مانیم که این سریال، که همزمان با فصل چهارم سریال “پسران” اکران خواهد شد، در تاریخ 29 سپتامبر 2023 (7 مهر 1402) در پلتفرم Amazon Prime Video پخش شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

در یک کلیپ اینستاگرامی در ژوئیه 2022، لیزی برادوی، ستاره سریال، درباره آن گفت:

این یک ترن هوایی خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی سریال Gen V را ببینید:

فیلمبرداری برای سریال “Gen V” در ماه مه 2022 در پردیس دانشگاه تورنتو Mississauga و نیز در منطقه حفاظت شده Claireville در برامپتون آغاز شد. این سریال، برنامه‌ریزی شده بود که تا پایان ماه اکتبر ادامه یابد.

حواشی سریال Gen V

تریلر سریال GEN V
نخستین تریلر سریال اسپین اف پسران

در ابتدا، این سریال با عنوان “The Boys Presents: Varsity” شناخته می‌شد، اما در ژوئیه 2022 به طور رسمی نام “Gen V” برای آن اعلام شد. در سپتامبر 2022، بازیگران این سریال در رسانه‌های اجتماعی اعلام کردند که تولید آن به پایان رسیده است.

در تاریخ 5 ژانویه 2023، اعلام شد که یک اتاق نویسندگی برای فصل دوم سریال “Gen V” به زودی تشکیل خواهد شد. این اتاق نویسندگی تحت نظارت میشل فازکاس قرار خواهد گرفت، که پس از استراحت تارا باترز، به عنوان تنها مجری برنامه انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر سریال GEN V چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *