تریلر رسمی سریال انیمیشنی Kite Man: Hell Yeah منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

بلاخره انتظارها به پایان رسید و سرویس استریم مکس، از تریلر رسمی سریال انیمیشنی Kite Man: Hell Yeah به صورت رسمی رونمایی کرد.

سریال اسپین آف هارلی کوین که درباره کایت‌من، شخصیت دوست داشتنی این انیمیشن است، با انتشار تریلر رسمی انیمیشن Kite Man توسط برادران وارنر دیسکاوری، نشان داد که پیامدهای شگفت انگیزی دارد.

تریلر رسمی سریال انیمیشنی Kite Man: Hell Yeah منتشر شد

کمدی غیر متعارف انیمیشنی HBO Max، هارلی کویین، فوق‌العاده موفق بود و این امر، باعث شد تا مکس و برادران وارنر، برنامه‌ای بلند مدت برای اسپین آف این سریال با برجسته کردن کایت من و سایر شرورهای DC ارائه بشود.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سریالی تاریخ سینما + [2023]

در مارچ 2022، پاتریک شوماکر، مجری برنامه هارلی کویین، اعلام کرد که اسپین‌آف کایت من از نمایش محبوب هارلی کوئین در راه است. عنوان سریال Noonan’s خواهد بود. این سریال در حال حاضر در مراحل پس از تولید است و مکس با انتشار تریلر، از تاریخ انتشار Kite Man: Hell Yeah رونمایی کرد.

داستان سریال انیمیشنی کایت من

تریلر رسمی سریال انیمیشنی Kite Man: Hell Yeah
داستان سریال انیمیشنی کایت من

این انیمیشن، داستان کایت من و شریک عشقی جدیدش، گلدن گلایدر است که به عنوان جنایتکاران در شب‌ها فعالیت می‌کنند تا خرید احمقانه‌شان از نونان، بار محبوب گاتهام را انجام بدهند.

تاریخ انتشار Kite Man: Hell Yeah

تریلر رسمی سریال انیمیشنی Kite Man: Hell Yeah
تاریخ انتشار Kite Man: Hell Yeah

مکس اولین تریلر سری اسپین آف انیمیشن هارلی کویین را با نام Kite Man: Hell Yeah! را که قبلاً با نام Noonan اعلام شده بود، رونمایی کرد و گفت که سریال کایت من در تاریخی نامشخص در سال 2024 منتشر خواهد شد.

تریلر سریال Kite Man: Hell Yeah

جاستین هالپرن و پاتریک شوماکر، خالقان هارلی کویین تأیید کردند که با وجود کمک به نوشتن اپیزود آزمایشی، از سریال کناره‌گیری خواهند کرد و تنها از طریق نقش تهیه‌کننده اجرایی بر کارها نظارت خواهند داشت. دین لوری، خالق دیگر هارلی کوین نیز به آن‌ها ملحق شد.

 

کلام آخر

تریلر رسمی سریال انیمیشنی Kite Man: Hell Yeah
Kite Man: Hell Yeah

کایت من، اسپین آف سریال فوق العاده محبوب مکس، هارلی کوین است. فصل اول شامل 10 قسمت خواهد بود و مت اوبرگ برای صداپیشگی کایت من بازخواهد گشت. همچنین انتظار می‌رود کتی آنگ به عنوان صداپیشگی گلدن گلایدر دوست دختر کیت من بازگردد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی سریال انیمیشنی Kite Man: Hell Yeah چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *