سریال Doctors پس از بیش از 20 سال پخش کنسل شد!

سریال Doctors ، یکی از قدیمی‌ترین سریال‌های کمدی و درام شبکه «BBC»، پس از گذشت 20 فصل، به دلیل مشکلات مالی و تورم کنسل شد.

شبکه «بی‌بی‌سی» در یک بیانیه اعلام کرد که سریال درام و کمدی «پزشکان» (Doctors) پس از بیش از دو دهه پخش مداوم، به دلیل ناتوانی در تأمین هزینه‌های تولید، لغو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2023

سریال Doctors پس از بیش از 20 سال پخش کنسل شد!

در بیانیه‌ای که از سمت شبکه «BBC» منتشر شده، سخنگوی بخش اجرایی این شبکه درباره لغو سریال دکتران اعلام کرده که به دلیل تورم شدید در تولید این سریال درام، ما مجبور به لغو ادامه آن خواهیم شد. هزینه تولید این برنامه به طرز چشمگیری افزایش یافته و برای بازسازی محل فیلمبرداری یا استقرار در جایی دیگر، نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتری دارد.

سریال Doctors
سریال Doctors

آخرین قسمت از سریال «پزشکان» در دسامبر 2024 (آذر/دی) پخش خواهد شد و «بی‌بی‌سی» پایانی مناسب برای سریال تولید خواهد کرد. داستان سریال درباره زندگی کارکنان و بیمارانی است که در درمانگاه میدلندز، در شهر خیالی لتربریج قرار دارد.

این سریال با داستان‌های مضحک و گاهی احمقانه‌اش شناخته می‌شد. یکی از قسمت‌های سریال درباره بیماری بود که فرض می‌کرد همه مردان سفیدپوست «جو پاسکواله» کمدین انگلیسی هستند. در سریال «پزشکان»، بسیاری از بازیگران بریتانیایی که بعدها ستاره شدند، نقش‌آفرینی کردند.

«نیکلاس هولت»، «ادی ردمین»، «فیبی والر بریج»، «جودی ویتاکر» و «امیلیا کلارک» از جمله بازیگرانی بودند که در اوایل دوران بازیگری خود در این سریال حضور داشتند. سریال «پزشکان» در سال‌های اخیر با کاهش بیننده مواجه شد.

بی‌بی‌سی در فوریه 2022 (اردیبهشت/خرداد)، این سریال را به اسلات‌های پربیننده منتقل کرد؛ اما باز هم در جذب مخاطبان موفق نبود. اتحادیه نویسندگان بریتانیا لغو شدن این سریال را یک فقدان وحشتناک برای جامعه نویسندگان بریتانیا و مخاطبان توصیف کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *