همنواز

تریلر رسمی VR Mod بازی Resident Evil 4 Remake منتشر شد

شرکت «کپکام» (Capcom) در رویداد شوکیس پلی‌استیشن، تریلر VR Mod بازی Resident Evil 4 Remake را به همراه یک سری اطلاعات جدید رونمایی کرد.

حالت VR بازی Resident Evil 4 به صورت انحصاری برای هدست واقعیت مجازی PSVR 2 عرضه خواهد شد و به بازیکنان امکان می‌دهد تا نقش لیان اس. کندی را از دید اول شخص تجربه کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر VR Mod بازی Resident Evil 4 Remake منتشر شد

تریلر Resident Evil 4 Remake VR که شب گذشته منتشر شد، نشان داد که بازیکنان قادر خواهند بود حملات دشمنان را با یک چاقو در دست دفع کرده و با دست دیگر به آن‌ها شلیک کنند. علاوه بر این، بازیکنان در حالت واقعیت مجازی بازی Resident Evil 4 می‌توانند تا به صورت دستی اسلحه‌ها را خشاب‌گذاری کرده و توانایی آن را خواهند داشت تا با چاقو به مبارزه تن به تن با مرد اره برقی بپردازند.

گیم‌پلی بازی به طور کلی بهبود یافته و به نظر می‌رسد برخی از جلوه‌های بصری نسخه ریمیک را حفظ می‌کند. کپکام اعلام کرده که جزئیات بیشتری درباره این بازی، از جمله تاریخ انتشار، به زودی اعلام خواهد شد.

حالت VR این بازی، به عنوان یک بسته الحاقی رایگان برای نسخه پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد. این بسته الحاقی دومین محتوای اضافی مرتبط با این بازی پس از آپدیت «The Mercenaries» است. همچنین، برخی از منابع اشاره کرده‌اند که این بسته الحاقی داستان جدیدی با نام «Separate Ways» در نهایت سال جاری عرضه می‌کند که به نظر می‌رسد در این محتوا بازیکنان در نقش ایدا وانگ (Ada Wong) قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حالت VR بازی Resident Evil 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *