تاریخ عرضه نسخه اصلی بازی Sons of the Forest مشخص شد

بازی Sons of the Forest در اوایل سال 2023 به صورت دسترسی زودهنگام روی پلتفرم استیم قرار گرفت و پس از گذشت یک سال، نسخه نهایی آن عرضه خواهد شد.

در طول این مدت، استودیوی «Endnight Games» به خوبی توانست بازی پسران جنگل «Sons of the Forest» را توسعه بدهد و با استفاده از بازخورد طرفداران، این بازی را به یکی از بهترین‌ها در ژانر خودش تبدیل کرده است. حالا چندی پیش، «Endnight Games» تاریخ دقیق انتشار نسخه نهایی و کامل Sons of the Forest را در فضای مجازی اعلام کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه نسخه اصلی بازی Sons of the Forest اعلام شد

Sons of the Forest قرار است در تاریخ 22 فوریه 2024 (3 اسفند 1402) در بازار عرضه شود. این بازی، با یک آپدیت بزرگ و محتوای جدید همراه خواهد بود و همچنین بازیگر معروف، «شان اشمور» (Shawn Ashmore) نیز به بازی اضافه خواهد شد. «شان اشمور» صداپیشه شخصیت «تیمی» را در بازی بر عهده خواهد داشت. او قبلاً در فیلم‌هایی مانند «مردان ایکس» (X-Man) و «پسران» (The Boys) ایفای نقش کرده بود.

بازی Sons of the Forest

Sons of the Forest ادامه بازی The Forest است که در آن شما به دنبال یک میلیاردر گمشده در جزیره‌ای دورافتاده هستید. این جزیره با موجودات جهش یافته و کابوس‌های مختلف پر شده و شما باید از دست این موجودات فرار کنید. بازیکنان در این بازی آزادی عمل بالایی دارند و می‌توانند با موجودات جهش یافته بجنگند، ساختمان‌ و کابین‌ بسازند و در جزیره رفت‌و‌آمد کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Sons of the Forest چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *