شرکت سگا کراس‌اوور بازی‌های Sonic و Angry Birds را خواهد ساخت

صبح امروز وبسایت «Mobilegamer» در طی یک اعلام کرد که شرکت سگا با ساخت کراس اورر بازی های Sonic و Angry Birds بازخواهد گشت.

همچنین شرکت سگا چندی پیش اعلام کرده بود که قصد دارد دو بازی موبایلی با عناوین «Persona» و «Yakuza» بسازد. در رویداد «Roviocon» در هلسینکی، «شوجی اوتسومی»، یکی از مدیران شرکت سگا، در مورد آینده بازی‌های موبایل سگا پس از خرید استودیوی Rovio صحبت‌هایی را انجام داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


«شوجی اوتسومی» اعلام کرد که «Rovio» در حال تولید پروژه‌های انیمیشنی جدیدی برای Angry Birds بوده و همچنین در حال توسعه بازی‌های جدید Rovio برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها نیز است.

«شوجی اوتسومی» درباره ادغام شرکت سگا با Rovio، گفته بود که سگا با این ترکیب می‌تواند دامنه بازی‌های موبایلی خود را گسترش دهد. او افزود:

موبایل یک پلتفرم موفق برای ما است.

بازی های Sonic و Angry Birds

او با اعلام ساخت  بازی های سونیک و انگری بردز در ادامه افزود:

با ادغام سگا و Rovio، این کمپانی قادر خواهد بود راهی را برای دسترسی به مخاطبان جهانی در بازی‌های موبایل را هموارتر کند. در حال حاضر ما روی پروژه‌های جدیدی برای بازی‌های موبایل مبتنی بر IP خودمان کار می‌کنیم؛ اما سونیک تنها آی‌پی نیست که از گسترش پلتفرم موبایل بهره می‌برد. این یک فرصت قوی بالقوه برای سایر آی‌پی‌های کلیدی مانند Yakuza و Persona خواهد بود.

در زمان خرید Rovio، سگا اعلام کرد که قصد دارد استودیوی سازنده Angry Birds را به منظور تقویت مجموعه بازی‌های موبایلی خود، به مجموعه وارد کند. آن‌ها می‌خواهند از دانش منحصر به فرد «Rovio»، در عملیات بازی‌های تلفن همراه لایو سرویس استفاده کرده تا عناوین فعلی و جدید سگا را در بازار جهانی موبایل که پتانسیل بالایی دارند، ارائه دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت کراس اور بازی های Sonic و Angry Birds چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *