لباس بتمن به بازی Batman: Arkham Knight اضافه خواهد شد

بعد از عرضه بازی Batman: Arkham Trilogy برای نسخه نینتندو سوییچ، قرار است لباس جدید شخصیت بتمن به بازی Batman: Arkham Knight روی سایر پلتفرم‌ها اضافه شود.

با اضافه شدن پوسته ظاهری جدید شخصیت بتمن به بازی بتمن: شوالیه آرکهام ، بازیکنان می‌توانند از اسکین فیلم 2022 The Batman با بازی رابرت پتینسون (Robert Pattinson) استفاده کنند. همچنین، سه‌گانه Batman: Arkham Trilogy در تاریخ 1 دسامبر 2023 (10 آذر 1402) به صورت رسمی برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و این پوسته در نسخه سوییچ بازی Batman: Arkham Knight نیز در دسترس خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لباس جدید بتمن در بازی بازی Batman: Arkham Knight

نسخه سوییچ بازی Batman: Arkham Knight که به زودی در دسترس قرار می‌گیرد، همچنین اولین نسخه خواهد بود که پوسته جدید شخصیت بتمن را دریافت می‌کند. این اسکین، الهام گرفته از فیلم جدید بتمن 2022 با بازی رابرت پتینسون (Robert Pattinson) است. شرکت Warner Bros. Games به عنوان ناشر اعلام کرد که این لباس به صورت رایگان برای کاربران کنسول‌های PlayStation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی از تاریخ 15 دسامبر 2023 (24 آذر 1402) در دسترس خواهد بود.

بازی Batman: Arkham Knight

همچنین، نسخه سوییچ بازی Batman: Arkham Trilogy شامل هر سه بازی ساخته شده توسط استودیو Rocksteady خواهد بود و همه بسته‌های الحاقی مربوط به Arkham Asylum، Arkham City و Arkham Knight در این بسته قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لباس جدید بتمن در بازی بازی Batman: Arkham Knight چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *