بازی The Division Heartland به‌زودی عرضه می‌شود

رده‌بندی سنی جدیدترین بازی یوبیسافت به تازگی مشخص شد که می‌تواند یک نشانه بزرگ برای زمان عرضه بازی The Division Heartland باشد.

مدت زمان زیادی است که طرفداران کمپانی یوبیسافت منتظر عرضه The Division Heartland هستند و به نظر می‌رسد که پس از چندین تأخیر، این بازی شوتر چندنفره رایگان، به زمان عرضه خود نزدیک‌تر شده و باید منتظر تاریخ عرضه اصلی ماند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان عرضه بازی The Division Heartland

کاربری با نام Kurakasis در توییتر اطلاع داده که این بازی در تایوان برای پلتفرم‌های پی‌سی و کنسول‌های نسل کنونی و نسل هشتم رده‌بندی شده است. عموماً رده‌بندی‌ها در اواخر دوره توسعه بازی‌ها ثبت می‌شوند؛ بنابراین می‌توان این انتظار را داشت که بازی جدید شرکت یوبیسافت در آخرین مرحله‌های ساخت خود قرار دارد.

زمان عرضه بازی The Division Heartland

با اینکه بازی The Division Heartland تاخیرهای زیادی را در چندین سال اخیر داشته؛ اما هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ای نداده و در گزارش مالی اخیر شرکت یوبیسافت، هیچ اشاره‌ای به انتشار این بازی در طول سال جاری نشده بود. این سال مالی، تا تاریخ 12 فروردین 1403 (31 مارس 2024) ادامه خواهد داشت؛ بنابراین احتمالاً این بازی شوتر تا قبل از این تاریخ منتشر نخواهد شد. همچنین در ماه سپتامبر، شرکت یوبیسافت و مسیو اینترتینمنت اعلام کرده بودند که فرآیند توسعه The Division 3 آغاز شده و باید منتشر تاریخ دقیق ماند.

بازی The Division Heartland قرار است برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی جدید کمپانی Ubisoft چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *