احتمال همکاری مجدد جیمز می با جرمی کلارسون و ریچارد هموند وجود دارد

در مصاحبه‌ای با رادیو بی‌بی‌سی 4، جیمز می اعلام کرد که پس از پایان سریال تور بزرگ (The Grand Tour) در پرایم ویدیو، احتمال بازگشت او همراه با جرمی کلارکسون و ریچارد هموند در یک پروژه جدید وجود دارد.

در برنامه امروز بی‌بی‌سی، «جیمز می» به یک پرسش درباره آینده سریال The Grand Tour پاسخ داد و گفت: «بله، در حال حاضر ما آخرین قسمت این برنامه را فیلمبرداری کرده‌ایم. احتمال بازگشت را رد نمی‌کنم؛ اما باید به یاد داشته باشید که ما کمی سال‌خورده‌ایم.»


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمال همکاری مجدد جیمز می با جرمی کلارسون و ریچارد هموند

«جیمز می» در ادامه حرفش گفت:

ما دو قسمت از برنامه تور بزرگ را آماده پخش داریم، بنابراین یکی از آن‌ها به زودی منتشر خواهد شد. نمی‌دانم آیا اجازه دارم این را بگویم یا خیر. سپس پس از مدتی، قسمت دیگری نیز منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد که این باعث می‌شود من به لحاظ فنی بیکار شوم و صدای شادی را در سراسر کشور می‌شنوم.

سریال تور بزرگ

«جرمی کلارکسون» نیز در مصاحبه با مجله تایمز در نوامبر امسال اعلام کرد که این برنامه پس از 34 سال تولید برنامه‌های مرتبط با خودروها، به پایان می‌رسد. آمازون تأیید کرده که تور بزرگ با مجریان فعلی به پایان می‌رسد؛ اما اعلام شد که فصل چهارم مزرعه کلارکسون (Clarkson’s Farm) ادامه خواهد داشت.

این سه مجری (جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند) برای اولین بار در سال 2003 در برنامه تخت گاز (Top Gear) در کنار یکدیگر دیده شدند و در سال 2015 از همکاری با بی‌بی‌سی خداحافظی کردند.

قبلاً گزارش شده بود که کلارکسون (63 ساله)، می (60 ساله) و هموند (53 ساله) به زیمبابوه سفر کرده‌اند تا آخرین قسمت تور بزرگ را فیلمبرداری کنند. مجریان تور بزرگ در قسمت بعدی که در فوریه 2024 پخش خواهد شد، در موریتانی حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال تور بزرگ چیست؟ بنظر شما احتمال همکاری مجدد این سه نفر وجود دارد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *