اما استون در فیلم جدید یورگوس لانتیموس حضور دارد

«یورگوس لانتیموس» چندی پیش اظهار داشت که با «اما استون» در مورد فیلم چهارم مشترک خود صحبت کرده است. فیلمبرداری فیلم جدید یورگوس لانتیموس سال آینده آغاز خواهد شد.

فیلم بیچارگان (Poor Things)، سومین فیلمی است که «اما استون» با این فیلمساز یونانی همکاری می‌کند. آن‌ها پیش از این در فیلم‌های سوگلی (The Favourite) و جنس مهربانی (Kind of Kindness) و همچنین یک فیلم کوتاه به نام Bleat با  همدیگر همکاری داشته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اما استون در فیلم جدید یورگوس لانتیموس حضور دارد

تاریخ اکران فیلم جنس مهربانی که قبلاً با نام AND شناخته می‌شد، هنوز مشخص نشده است؛ اما «جسی پلمانز»، «ویلم دفو»، «هونگ چائو» و «مارگارت کوالی» از بازیگران این فیلم خواهند بود. «یورگوس لانتیموس» در یک مصاحبه با «لیتل گلد من» اظهار داشته است که پس از فیلم جنس مهربانی، احتمالاً برای پنجمین بار با «اما استون» همکاری خواهد کرد.

او می‌گوید:

بله، پس از اتمام این فیلم، در مورد بعدی صحبت خواهیم کرد. ما این فیلم بلند را در «نیو اورلئانز» فیلمبرداری کردیم و در حال حاضر در مرحله تدوین است. فیلم Poor Things نیز منتشر شده و بله، ما در مورد ساخت یک اثر دیگر صحبت می‌کنیم.

«اما استون» پیش‌تر در یک مصاحبه با «ایندی‌وایر» در مورد کارگردانی لانتیموس گفته بود:

بسیار مهم بود که به طور مستقیم و صمیمی در صحنه‌ها حضور داشته باشیم. هیچ چیز بهتر از آزادی و تجربه‌گری نیست. «یورگوس» اصلاً به ما دستور نمی‌دهد. او فقط با نمایشگرش کنار دوربین نشسته است. ما جانشین نداریم و صحنه را ترک نمی‌کنیم. تا جایی که از نظر انسانی ممکن باشد، همه چیز کوچک و صمیمی است.

این کارگردان یونانی در رابطه با بازیگری «اما استون» می‌گوید:

می‌دانستم که می‌خواهم این دنیا را برای شخصیت «بلا» (با بازی استون) خلق کنم تا در آن سکونت داشته باشد و تمایز و یکتایی او را بیان کند… هدف ما این بود که همه چیز را در استودیو ایجاد کنیم، حتی صحنه‌های داخلی، تا همه چیز به صورت قابل لمس و آشنا باشد؛ اما در عین حال از آنجا فراتر برویم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی «یورگوس لانتیموس» چیست؟ شما کدام فیلم این کارگردان را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *