حضور شخصیت‌های جدید در فیلم The Batman 2 توسط «جیمز گان» تکذیب شد

فیلم بتمن به کارگردانی «مت ریوز»، در سال 2022 عملکرد موفقیت‌آمیزی در باکس آفیس داشت و به تازگی خبر شروع فیلم‌برداری فیلم The Batman 2 نیز اعلام شد.

فیلم بتمن 2 تحت نظارت «جیمز گان» و «پیتر سفران»، بخشی از دنیای سینمایی دی‌سی خواهد بود. انتظارات بسیار زیادی برای این فیلم وجود دارد به طوری که شایعاتی درباره حضور شخصیت‌هایی مانند «پروفسور پیگ»، «مترسک»، «کلی فیس»، «هاش» و «دیک گریسون» در فیلم مطرح شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور شخصیت‌های جدید در فیلم The Batman 2 توسط «جیمز گان» تکذیب شد

در پی این اخبار، «جیمز گان» به سرعت این شایعات را انکار و اعلام کرد که تمامی این گفته‌ها غلط و بی‌اساس هستند؛ بنابراین، هیچ اطلاعات محترمانه‌ای از داستان قسمت دوم بتمن در دسترس عموم قرار ندارد و برنامه‌های «مت ریوز» برای این فیلم نیز مشخص نیست. «مت ریوز» به عنوان کارگردان و نویسنده اصلی این فیلم با همکاری «متسون تاملین» به عنوان دستیار نویسنده، فعالیت می‌کند.

فیلم The Batman 2

همچنین انتظار می‌رود که بازیگرانی چون «رابرت پتینسون»، «زوئی کراویتز»، «اندی سرکیس»، «جفری رایت»، «کالین فارل» و احتمالاً «بری کیوگان» در نسخه دوم این فیلم حضور داشته باشند و گفته می‌شود که نقش جوکر نیز در این فیلم به شکل برجسته‌تری به تصویر کشیده خواهد شد. این فیلم در تاریخ 3 اکتبر 2025 (11 مهر 1404) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قسمت دوم بتمن چیست؟ آیا موفقیت قسمت اول را تکرار خواهد کرد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *