تریلر بازی Sand Land منتشر شد + تاریخ عرضه

کمپانی Bandai Namco با انتشار تریلر بازی Sand Land اعلام کرد که این بازی نقش‌آفرینی و اکشن که بر اساس مانگای «آکیرا توریاما»، خالق مجموعه Dragon Ball ساخته شده، در تاریخ 26 آوریل 2024 (7 اردیبهشت 1403) منتشر می‌شود.

تریلر جدید Sand Land که شب گذشته منتشر شد، نشان می‌دهد که این بازی جذاب و مورد انتظار، در بهار سال 2024 منتشر می‌شود. همچنین در این تریلر، مناظر جدید بازی، ویژگی‌های گیم‌پلی و شخصیت‌های آن نمایش داده شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Sand Land منتشر شد

زمانی که Sand Land در جشنواره بازی‌های تابستانی سال گذشته معرفی شد، به نظر می‌رسید که از دنیای «ناکجاآباد» الهام گرفته شده و طراحی آن با سبکی مشابه با بازی‌های Dragon Ball از Bandai Namco به مرحله ساخته رسیده است. داستان این بازی، در یک آخرالزمان بیابانی با الهام از موضوع مد مکس قرار دارد. در تریلر Sand Land جایی که منابع آب کمیاب و ارزشمند هستند را مشاهده می‌کنیم.

تریلر بازی جزیره شنی که شب گذشته منتشر شد، شخصیتی به نام «Ann» را معرفی کرد که یک مکانیک اسرارآمیز است و به شما کمک مفیدی می‌رساند. این شخصیت، در طول بازی امکان استفاده از وسایل نقلیه مختلفی را برای شما فراهم می‌کند.

تریلر جدید، علاوه بر جزئیاتی مانند شن و ماسه، جهان‌های سبزتری را نیز ارائه می‌دهد که فراتر از صحرا، در راستای جستجوی چشمه افسانه‌ای قرار دارند. این بازی قرار است در تاریخ 26 آوریل 2024
(7 اردیبهشت 1403) برای پلتفرم‌های PC، PS4، PS5 و Xbox Series منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی‌های کمپانی Bandai Namco چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *