فرآیند ساخت دنباله Cyberpunk 2077 آغاز شد

آخرین اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به طور رسمی ساخت دنباله Cyberpunk 2077 را آغاز کرده است.

اخبار امروز نشان می‌دهد که CD Projekt Red چند ماه پیش با عرضه‌ی بسته گسترش‌ دهنده داستانی Phantom Liberty و آپدیت 2.0 به توسعه‌ی Cyberpunk 2077 پایان داد. در حالی که تمرکز اصلی تیم روی ساخت بازی بعدی The Witcher است، اطلاعات جدید نشان می‌دهد که CD Projekt Red هم‌اکنون به طور همزمان به توسعه‌ دنباله‌ی Cyberpunk 2077 می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساخت دنباله Cyberpunk 2077 انجام خواهد شد

«ایگور سارزینسکی» (Igor Sarzyński)، کارگردان روایی دنباله بازی Cyberpunk 2077 که در حال حاضر با نام رمز Orion شناخته می‌شود، اعلام کرد که شعبه بوستون شرکت CD Projekt Red به صورت رسمی پروسه ساخت دنباله این بازی را آغاز کرده است.

سوالاتی درباره نحوه عملکرد فرآیند توسعه موازی در CD Projekt Red باقی‌مانده است. عرضه بازی Cyberpunk 2077 زمان زیادی طول کشید و به دلیل مشکلات مختلف در زمان عرضه، به تاخیر بیشتری نیاز داشت.

با توجه به درس‌هایی که CD Projekt Red از انتشار Cyberpunk 2077 گرفته، این توسعه‌دهنده دنباله این بازی را با شرایط مشابه با عرضه اولیه آن منتشر کند و نمی‌خواهد اشتباهات گذشته را تکرار کند. گزارش شده که این دنباله از موتور RED Engine بهره نخواهد برد و به جای آن از موتور Unreal Engine 5 استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت دنباله Cyberpunk 2077 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *