بازیگران فیلم Rogue Trooper مشخص شدند

«آنورین بارنارد»، «هیلی آتول» و «جک لودن» در فیلم Rogue Trooper که توسط «دانکن جونز» نوشته و کارگردانی می‌شود، به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم انیمیشنی Rogue Trooper با استفاده از ابزار سه بعدی Epic و Unreal Engine 5 ساخته شد. این فیلم بر اساس کتاب مصوری که در سال 2000 میلادی منتشر شده و محل زندگی شخصیت‌هایی مانند «درد»، «هالو جونز» و «اسلاین» را به تصویر می‌کشد.

فیلم Rogue Trooper، تولید کمپانی «لیبرتی فیلمز» است و فیلمبرداری اصلی آن در استودیوی فیلمسازی Epic’s 3D در بریتانیا انجام خواهد شد. این فیلم، قرار است سال آینده منتشر شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آنورین بارنارد، هیلی آتول، جک لودن به فیلم Rogue Trooper پیوستند

در این فیلم، «آنورین بارنارد» که در فیلم‌هایی مانند The Goldfinch و Dunkirk ایفای نقش کرده بود، نقش یک سرباز سرکش را بازی خواهد کرد. همچنین، بازیگران دیگری همچون «لئو گرانده» و «ریس شیرزمیت» نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

فیلم Rogue Trooper

در فیلم سرباز سرکش ، «جمین کلمنت» (بازیگر فیلم Avatar 2: The Way of Water)، «مت بری» (بازیگر فیلم What We Do in the Shadows)، «دایان مورگان» (بازیگر فیلم The Hunt for Red October)، «آلیس لو» (بازیگر فیلم Black Mirror)، «آسا باترفیلد» (بازیگر فیلم‌های Sex Education و Hugo) و شان بین (بازیگر سریال‌های Game of Thrones و The Lord of the Rings) نیز حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Rogue Trooper چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *